סולומון זכה למחמאות באנגליה וחשף: למה לא חתם במנצ'סטר סיטי?

רגע לפני המשחק של הנבחרת נגד סקוטלנד, הכוכב הצעיר כונה בממלכה הבריטית "מומחה לליגת האלופות" ושחזר את השיחות עם הסיטיזנס: "הבוס רצה עשרה מיליון יורו. אני רק בן 21"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפגוש הערב (רביעי) ב-21:45 את סקוטלנד, הנבחרת שניפצה לה את החלום להעפיל ליורו. זה יקרה במחזור האחרון של ליגת האומות. קשה להגיד שהנבחרת התקדמה בקמפיין הנוכחי אך מי שכן ביצע את קפיצת המדרגה הוא מנור סולומון, קשר הכנף בן ה-21 שהשתלט על מקום בהרכב והפגין יכולת מצוינת במדי קבוצתו שחטאר דונייצק בליגת האלופות. רגע לפני המשחק הקשר הצעיר זכה לשבחים אדירים ב"גרדיאן" הבריאי וסיפר שוב על הפספוס הגדול עם מנצ'סטר סיטי.

בבריטניה סימנו את קשר הכנף לשחקן המפתח של הנבחרת וכך נכתב עליו: "מנור סולומון הספיק הרבה בגיל 21. הוא היה על הכוונת של מנצ'סטר סיטי וכמעט הצטרף אליה, שירת בצבא, ניצח את ריאל מדריד ושיחק כמעט 150 משחקים כמקצוען. הוא עדיין לא ניצח את סקוטלנד בשלושה ניסיונות אך ייקבל אחד נוסף כזה ברביעי בלילה". עוד הגדירו את סולומון כ"מומחה לליגת האלופות" שכן כבש שלושה שערים בשש הופעות וגם "התקווה הגדולה של ארצו"."ארבע שנים אחרי שפרץ במכבי פתח תקווה הוא מאיר את כל אירופה".

סולומון שחזר את הניצחון על ריאל מדריד: "זה היה מדהים עבורנו לנצח במדריד את אחת הקבוצות הטובות בעולם. היא זכתה בכל כך הרבה תארים ויש לה היסטוריה נהדרת. זה משהו מיוחד במינו. אף אחד לא חשב שננצח. זה היה אולי הניצחון הכי גדול של שחטאר וזה היה מאוד מיוחד להבקיע נגד אולי הקבוצה הטובה ביותר. כילד תמיד חלמתי לשחק בליגת האלופות, זו הבמה הגדולה ביותר. זו הזדמנות להראות את האיכות שלך. כל שער, כל מהלך, כל בישול – הכל חשוב".

מנור סולומון | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

על מנצ'סטר סיטי נגדה כבש בשנה שעברה: "הם מאוד רצו אותי והייתה לי פגישה איתם אך לצערי זה לא הצליח. שיחקתי נגדם עם שחטאר וזו הייתה נקודה חשובה עבורנו אך זה לא עזר לנו להעפיל. זה היה מיוחד להבקיע נגד פפ גווארדיולה".

סולומון אמר שהאנגלים ניסו ארבע פעמים לצרפו לפני שחתם בשורות אלופת אוקראינה. "קבוצות באירופה לא רואות בליגה הישראלית כליגה חזקה ולכן לא קונים שחקנים בהרבה כסף. במכבי פ"ת דרשו עבורי הרבה כסף. הסכום ההתחלתי היה חמישה מיליון יורו ואז כשבינו שמנצ'סטר סיטי מעוניינת הבוס רצה עשרה מיליון יורו. אבל ראיתי הזדמנות מעולה לשחק בליגת האלופות ולהמשיך את הקריירה שלי. אני נהנה מהחיים בשחטאר ואני רק בן 21 ויום אחד אצטרף לאחת הליגות הטובות בעולם".

על נבחרת ישראל וההפסד לסקוטלנד:
"היינו ממש הרוסים אך עלינו להתגבר ולהתסכל קדימה. יש לנו שחקנים צעירים נהדרים, יש לנו דור טוב ונוכל לעשות זאת בעתיד. לא קל כשאתה מגיע בגיל 18 ואז עלייך לעשות צבא".

מנור סולומון | מאור אלקסלסי

לסיום התייחס לחבריו בקבוצה: "לברזילאים יש סגנון משלהם, הם קוסמים, אוהבים לכדרר. אני חושב שקנו אותי כי חשבו שיש לי את הכישורנים האלה גם כן. אני מאוד נהנה לשחק איתם. התרגלתי להיות חלק מזה. למדתי המון מהשחקנים הגדולים כאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי