ועדת האיתור בעד רוטנשטיינר, סיני מועמד מוביל למנהל הטכני

משה סיני | לירון מולדובן

הוועדה תתמוך בהמשך דרכו של האוסטרי ותבקש להבהיר את עמדתה בפני חסון, לפני הפגישה בין היו"ר למי שאימן בליגת האומות. אם יישאר על הקווים, נציג בעלי הפועל ת"א צפוי להחליפו בתפקיד הניהולי

(גודל טקסט)

אחרי ניצחונה של נבחרת ישראל 0:1 על סקוטלנד במשחק האחרון בליגת האומות, בהתאחדות לכדורגל ממשיכים היום (חמישי) לעבוד על מינוי מאמן ומנהל טכני לנבחרת. בסביבת ועדת האיתור אישרו כי זו תביע תמיכה באוסטרי על פני כל מאמן ישראלי שהוזכר כמועמד לאחרונה, כדוגמת אייל ברקוביץ', יוסי אבוקסיס, אברם גרנט וניר קלינגר, כאשר בוועדה מבקשים מחסון שלא יקיים את הפגישה המתוכננת עם רוטנשטיינר לפני שיוכלו להבהיר ליו"ר את עמדתם.

בשבועות האחרונים, גורמים שונים ביקשו למנות כמנהל מקצועי מועמדים מטעמם, ושמות רבים הונחו על שולחן ההתאחדות. בקרב שחקני נבחרת ישראל, שתומכים כולם בהישארותו של רוטנשטיינר והשמיעו את קולם בבירור אתמול, ישנה כוונה לשלוח שני נציגים שיסבירו את עמדת השחקנים בפני חסון.

אם האוסטרי אכן ימשיך בתפקיד המאמן הלאומי, השם המוביל להחליפו כמנהל הטכני, כפי שפורסם כאן בעבר – הוא זה של משה סיני, נציג הבעלים של הפועל תל אביב. סיני זוכה לתמיכה בקרב גורמים בכירים בהתאחדות וגם מאנשי וועדת האיתור.

הבוקר סייר רוטנשטיינר בחוף הים ואזרחים אשר זיהו אותו, ביקשו ממנו להמשיך ולא לעזוב את עמדת מאמן נבחרת ישראל.

רוטנשטיינר עם סולומון. לא רק השחקנים תומכים | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי