ועדת האיתור נפגשה עם רוטנשטיינר, שיכריע לגבי עתידו

הכדור בידיים של האוסטרי, שימריא בסוף השבוע למולדתו ויבהיר לקברניטי הכדורגל את רצונותיו כשיחזור. אפשרות: ישמש כמאמן וכמנהל הטכני בו זמנית

(גודל טקסט)

וילי רוטנשטיינר נועד הבוקר (שני) עם קברניטי הכדורגל הישראלי בנוגע להמשך דרכו בנבחרת הלאומית, אך טרם הבהיר סופית באיזה תפקיד הוא רוצה לשמש: מאמן, מנהל טכני או שניהם במקביל. האוסטרי ימריא במהלך סוף השבוע לחופשה במולדתו וכשיחזור צפויה להיערך פגישה נוספת, במהלכה יודיע על החלטתו.

המשימה הבאה של נבחרת ישראל תהיה רק בחודש מארס, אז יתקיימו שלושה משחקים במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022. כידוע, ההגרלה תיערך בשבוע הבא. מכיוון שהחודשים הקרובים כאמור לא יהיו עמוסים בלשון המעטה, בוועדת האיתור ובסביבתה לא פוסלים אפשרות שרוטנשטיינר ישמש בו זמנית כמאמן נבחרת ישראל וכמנהל הטכני.

במהלך הפגישה, בה נכחו חברי ועדת האיתור, יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, יו"ר הוועדה המקצועית שינו זוארץ, אלי אוחנה ואלי כהן, מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר ויו"ר ועדת הנוער אבי קאופמן, רוטנשטיינר סקר את שבעת המשחקים בהם הוביל את נבחרת ישראל מבחינה מקצועית וניהולית.

לאחר הסקירה האמורה סיים רוטנשטיינר את חלקו בדיון ויצא מהחדר. חברי הוועדה דנו באפשרויות השונות להמשך ההתקשרות עם רוטנשטיינר מתוך מטרה להחליט תחילה על זהות המנהל הטכני והמאמן של הנבחרת הבוגרת. מההתאחדות נמסר: "חברי הוועדה שואפים לקבל החלטות בנושא בשבועות הקרובים וצפויים לקיים בקרוב מפגשים תכופים לטובת העניין".

וילי רוטנשטיינר, תומר חבז |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי