ההכרעה ביום שני? רוטנשטיינר עשוי להיבחר סופית למאמן הנבחרת

ועדת האיתור תתכנס שוב שעות ספורות לפני שתיערך הגרלת מוקדמות מונדיאל 2022 וישראל תגלה מי יהיו יריבותיה בבית, הכוונה היא להגיע לסיכום על זהות המאמן הלאומי. האוסטרי כנראה לא יזכה לשמש במקביל כמנהל הטכני

(גודל טקסט)

ביום שני בערב תתקיים הגרלת מוקדמות גביע העולם 2022 שייערך בקטאר ונבחרת ישראל תגלה מי יהיו יריבותיה בניסיון לשוב למונדיאל לאחר יותר מ-50 שנה, משימה קשה מאוד ויש גם מי שיגידו שעלולה להיות בלתי אפשרית לאור העובדה שישראל בדרג האיכות הרביעי בלבד.

למרות זאת, בהתאחדות לכדורגל רוצים להיערך לתחילת הקמפיין בחודש מרץ הקרוב במלוא הרצינות ובשיא המרץ ועל כן רוצים לפתור במהרה את סוגיית המאמן הלאומי. נכון לכתיבת שורות אלה, לנבחרת ישראל למעשה אין מאמן רשמי מכיוון שוילי רוטנשטיינר מונה לתפקיד באופן זמני וטרם התקבלה החלטה אם להמשיך איתו כמאמן, כמנהל טכני או בכלל לפצות אותו בכ-700 אלף שקל ולסיים את ההתקשרות.

לכן, ביום שני, עוד לפני הגרלת המוקדמות, תתכנס שוב ועדת האיתור, דיון אליו יגיע גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון כדי לנסות להגיע להבנות על זהות המאמן הלאומי הבא ועל עמדת המנהל הטכני וכך להתחיל רשמית בהכנות לקמפיין מוקדמות המונדיאל.

כבר בפגישה האחרונה בה הופיע רוטנשטיינר בפני ועדת האיתור הוא הראה מצגת מושקעת וארוכה על הליך ההכנה למוקדמות המונדיאל והצורך במינוי מאמן בהקדם. לרוטנשטיינר יש רוב ברור בוועדת האיתור ונראה כי הוא ימשיך בתפקידו, אבל בתנאי שפרט לאימון הוא לא ימשיך במקביל כמנהל הטכני האחראי גם על הנבחרות הצעירות. 

וילי רוטנשטיינר, מנור סולומון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי