בשני: בבוקר ועדת האיתור תתכנס, בערב הגרלת מוקדמות המונדיאל

גביע העולם, קטאר 2022 | MOHAMED EL-SHAHED/AFP via Getty Images

רוטנשטיינר עשוי לקבל את אישור ההתאחדות ולהתחיל את הקמפיין הקרוב כמאמן הראשי, הנבחרת תגלה מי יהיו יריבותיה בקרב על גביע העולם החל מחודש מרץ. כל מה שצריך לדעת לפני ההגרלה

(גודל טקסט)

זה לא סוד שעל הנייר הסיכויים של נבחרת ישראל להעפיל לגביע העולם שייערך בקטאר ב-2022 דרך שלב המוקדמות אינם גבוהים בלשון המעטה, הכחולים-לבנים רק בדרג הרביעי ועדיין ללא מאמן לקראת פתיחת הקמפיין במרץ, אבל מחר (שני) יהיה זה יום של הכרעות.

בשעות הבוקר תתכנס ועדת האיתור פעם נוספת, פגישה אליה יגיע בין השאר גם יושב הראש של ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, ובהחלט ייתכן ששם תושג הסכמה סופית על המשך דרכו של וילי רוטנשטיינר כמאמן הלאומי, לאור העובדה שהוא זוכה לתמיכת לרוב חברי הוועדה כל עוד הוא לא ימשיך במקביל כמנהל הטכני שאחראי על הנבחרות הצעירות. בערב, ב-19:00 שעון ישראל, תיערך הגרלת מוקדמות המונדיאל וישראל תגלה מי יהיו יריבותיה בקמפיין הקרוב.

ההגרלה תיערך בציריך, שווייץ, שם יחולקו 55 הנבחרות החברות באופ"א ל-10 בתים שונים – חמישה בתים עם חמש נבחרות בכל בית וחמישה בתים עם שש נבחרות בכל בית, בתים 6-10 שבהם יהיו גם הנבחרות מהדרג השישי והאחרון.

המשחקים ייערכו ממרץ 2021 ועד נובמבר בשיטת בית-חוץ כמובן, כש-10 הנבחרות שיסיימו בראש הבתים יעפילו לגביע העולם ו-10 הנבחרות שבמקום השני יעפילו לפלייאוף, שיכלול גם שתי נבחרות שלא התברגו באחד משני המקומות הראשונים בכל בית והצליחו יותר מכל האחרות בליגת האומות.

הקמפיין יוצא לדרך כבר במרץ | אודי ציטיאט

הדרגים המלאים בהגרלה

דרג 1: בלגיה, צרפת, אנגליה, פורטוגל, ספרד, איטליה, קרואטיה, דנמרק, גרמניה, הולנד.

דרג 2: שווייץ, וויילס, פולין, שבדיה, אוסטריה, אוקראינה, סרביה, טורקיה, סלובקיה, רומניה.

דרג 3: רוסיה, הונגריה, אירלנד, צ'כיה, נורבגיה, צפון אירלנד, איסלנד, סקוטלנד, יוון, פינלנד.

דרג 4: בוסניה, סלובניה, מונטנגרו, מקדוניה הצפונית, אלבניה, בולגריה, ישראל, בלארוס, גאורגיה, לוקסמבורג.

דרג 5: ארמניה, קפריסין, איי פארו, אזרבייג'ן, אסטוניה, קוסובו, קזחסטן, ליטא, לטביה, אנדורה.

דרג 6: מלטה, מולדובה, ליכטנשטיין, גיברלטר, סן מרינו.

הדרגים לקראת הגרלת מוקדמות מונדיאל 2022 | פיפ"א

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי