"דנמרק עדיפה גם ללא אריקסן, אך אנחנו רוצים לנצח בכל משחק"

לקראת משחק פתיחת מוקדמות המונדיאל, דובר ההתאחדות שלומי ברזל דיבר המטרות של נבחרת ישראל ברדיו 103FM: "לא במקרה רוטנשטיינר אמר שהוא רוצה לעלות בדירוג, אנחנו נהיה חייבים לגבור גם על יריבות איכותיות"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל החלה את ההכנות לקראת פתיחת מוקדמות מונדיאל 2022 בתקווה להוציא תוצאה טובה נגד המדורגת הראשונה דנמרק באצטדיון בלומפילד. לשם כך, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל שלומי ברזל, זומן לתוכנית הספורט של רדיו 103FM כדי לדבר על היריבה, חזרתם של הצופים והציפיות.

האזינו לראיון

על מצב הסגל אמר שלומי ברזל: "כולם הגיעו לאימון, מואנס דאבור היה האחרון שהצטרף ועכשיו כולם כאן וכשירים. אוראל דגני היה היחיד ששוחרר לאחר הזימון, אין לנו בעיה בעניין הזה. מקווים לעשות תוצאה טובה".

כמות הצופים: "יהיו 5,000 צופים, אנחנו הוצאנו 60% מהכרטיסים לקהל הרחב, כמובן על פי ההנחיות, לצערי ילדים עדיין לא יכולים להיכנס. אנחנו מזמינים את 'לוחמי הקורונה' והמחיר עומד על 50 שקלים, לכן אני מאמין שהצמא לכדורגל מאוד גדול אחרי שנה ללא כדורגל".

מתי דנמרק נוחתת: "בשעות הערב, אני עדיין לא יודע אם כריסטיאן אריקסן יגיע, אבל הסגל שלהם יכול להסתדר גם בלעדיו. היא לא אחת מהנבחרות הכי סקסית מבחינת השם, אבל היא לא במקרה במקום הראשון. יש שם שחקנים מאיטליה, אנגליה, ספרד וזה אחד הדורות הטובים של דנמרק".

"אגיד לך משהו מאוד ברור. הנבחרת מאמינה שהיא יכולה לנצח כל משחק וככה היא משחקת. אני לא זוכר בפעם האחרונה סיימנו עם 0:0, רק בפלייאוף מול סקוטלנד שזה היה סוג של משחק חפירות ואז הגיע הפנדלים, אבל באמת באנו לנצח. זו שחצנות? בדרך כלל נבחרות גדולות מתחילות קצת יותר חלש את מוקדמות המונדיאל כי אז הן יכולות לתקן. לכן אני לא רוצה לדבר על עקיצה אבל רוטנשטיינר מתמקד ממשחק למשחק".

כריסטיאן אריקסן | Angelo Blankespoor/Soccrates/Getty Images

היכן שחקני נבחרת דנמרק נבדקים לקורונה: "בשדה התעופה, והם יצטרכו להיבדק בבוקר המשחק".

מה הציפיות מהמשחק: "אתה תראה נבחרת עם אוריינטציה התקפית. ממה שאני מבין ביום חמישי אמר להיות יום חורפי בכלל, אז אין ציפיות בכלל לכיוון מזג האוויר. כשמאמן לאומי אומר במסיבת עיתונאים שהוא רוצה להתקדם בדירוג העולמי הוא מבין שהוא לא יוכל לעשות זאת דרך ניצחונות על מולדובה, צריך לעשות זאת גם נגד נבחרות איכותיות".

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי