סקאוט של ורדר ברמן צפה בדור פרץ מול דנמרק

דור פרץ, כריסטיאן אריקסן
דור פרץ, כריסטיאן אריקסן | דני מרון

נציג של המועדון הגיע למשחק הנבחרת בבלומפילד על מנת להתרשם מביצועיו של קשר מכבי תל אביב, שכידוע יסיים בקיץ את חוזהו ויוכל להצטרף ללא תמורה. הגרמנים ניסו להסתיר את הגעתם

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

כפי שפורסם בספורט1, המעקב של ורדר ברמן אחרי דור פרץ נמשך. סקאוט של הקבוצה הגיע הערב (חמישי) לאצטדיון בלומפילד על מנת להתרשם מביצועיו של הקשר במשחק בין נבחרת ישראל לנבחרת דנמרק במוקדמות מונדיאל 2022. עוד נודע כי הגרמנים ניסו להסתיר מהשחקן את המעקב וזאת במטרה לא לפגוע בביצועיו. אם ירשים, הקשר המצטיין, שיסיים בקיץ את חוזהו במכבי תל אביב, יוכל להצטרף לשורות הקבוצה של המאמן פלוריאן קוהפלדט ללא תמורה.

לאחרונה, כאמור, פורסם לראשונה כאן באתר כי ברמן רוצה לצרף את פרץ ובין הצדדים נערכו כבר מספר שיחות ראשונות שבמהלכן עלה בין השאר גם הנושא הכספי. במקביל, מכבי תל אביב מסרבת לוותר על הקשר המוביל שלה ומוכנה לשלם לו כ-420 אלף יורו לעונה בחוזה לארבע שנים. בין הצדדים קיימים פערים, כאשר השחקן ונציגיו דורשים כ-15% יותר מהסכום שהוצע.

עוד נודע כי פרץ מחוזר גם על ידי מספר קבוצות אנגליות, כשבשבועות האחרונים השחקן ונציגיו דחו התעניינות מקבוצות בבלגיה, רוסיה ויוון – יעדים שכרגע אינם נמצאים על הפרק מבחינתו.

מרטין בריית'ווייט, דור פרץ, ביברס נאתכו
מרטין בריית'ווייט, דור פרץ, ביברס נאתכו | JACK GUEZ / Contributor
דור פרץ, מנור סולומון, כריסטיאן אריקסן
דור פרץ, מנור סולומון, כריסטיאן אריקסן | JACK GUEZ / Contributor
מרטין בריית'ווייט, דור פרץ | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי