הפרחים לישראל: "ההופעה הטובה ביותר של בריית'ווייט במדי הנבחרת"

בתקשורת המקומית חגגו את ה-0:2 בבלומפילד: "פתיחה מושלמת" ו"צעד ראשון בדרך למונדיאל", צעקו הכותרות. חלוץ ברצלונה פרץ את הסכר וזכה לשבחים: "הוכיח שאפשר לנצח גם כשאריקסן לא פוגע"

(גודל טקסט)

נבחרת דנמרק פתחה אתמול (חמישי) את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 ברגל ימין, כשגברה על נבחרת ישראל 0:2 באצטדיון בלומפילד וסימנה וי ראשון בדרך למטרה – כרטיס אוטומטי לטורניר היוקרתי שייערך בקטאר. מרטין בריית'ווייט מברצלונה כבש שער יפה ויונאס וינד הכפיל וסגר את הסיפור לאחר טעות קשה של חאתם עבד אלחמיד. כעת, קספר יולמאנד וחניכיו יארחו את מולדובה החלשה ביום ראשון ושלושה ימים לאחר מכן ייצאו למשחק חוץ לא פשוט באוסטריה, שמעדה בסקוטלנד, כאשר שני ניצחונות יעמידו את הדנים בעמדת זינוק מצוינת לקראת ההמשך.

"הפתיחה המושלמת" ו"צעד ראשון בדרך למונדיאל", צעקו הכותרות באתר הדני "politiken", שם החמיאו לשני הכובשים וביקרו את היכולת שהציג הקפטן כריסטיאן אריקסן. "ווינד ממשיך להוכיח כמה פוטנציאל טמון בו. בריית'ווייט, שזכה לעלבונות ונטען לא אחת כי הוא לא מספיק טוב עבור ברצלונה, סיפק את ההופעה הטובה ביותר שלו במדי הנבחרת. שניהם הוכיחו שדנמרק יכולה לנצח משחקי כדורגל גם כשאריקסן לא פוגע. אריקסן ויוסף פולסן איכזבו בענק עם הופעה חלשה".

עוד נכתב כי "דנמרק פתחה את המשחק בצורה מצוינת, אך לאחר חצי שעה הרמה צנחה ובתחילת המחצית השנייה ישראל הפעילה לחץ מאסיבי במרדף אחר שער השוויון, אולם משחק ההגנה הקבוצתי דאג ששחקני התקפה של המארחת לא יצליחו לאתגר את קספר שמייכל בין הקורות".

שחקני נבחרת דנמרק חוגגים, אלי דסה מאוכזב | דני מרון

המאמן קספר יולמאנד סיכם: "אנחנו מרוצים מהתוצאה. קרדיט לישראל שהייתה יריבה ראויה. זה היה ניצחון קשה. היו לנו בעיות במחצית השנייה, אבל ניצחון כזה בפתיחת קמפיין הוא חשוב".

בריית'ווייט הוסיף: "זו תחושה מדהים לשחק מול 5,000 אוהדים. הקהל זה הדבר שהופך את הכדורגל למגרש. זה היה מדהים עבורי, אפילו שזה לא הקהל שלי. שמחתי מאוד לשחק מולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי