כיאל זומן לנבחרת במקום גולסה, גם בלטקסה עשוי להצטרף

גריעתו של קשר מכבי ת"א הובילה להשבת קשר בני סכנין לסגל של רוטנשטיינר לקראת המשחקים מול סקוטלנד ומולדובה. המגן/בלם של הצהובים ערך בדיקת קורונה ונמצא בכוננות. וגם: מה אמר המאמן באסיפה אחרי דנמרק?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שעות ספורות אחרי שווילי רוטנשטיינר נאלץ לשחרר מסגל נבחרת ישראל את אייל גולסה, שנפגע בברכו אתמול מול דנמרק וככל הנראה ייעדר כשלושה שבועות, החליט הצוות המקצועי לזמן במקומו את קשר בני סכנין, בירם כיאל.

בנובמבר האחרון, לאחר החתימה בבני סכנין וביסוס מעמדו כמנהיג שלה תוך זמן קצר, הוא סיפר על שיחות עם רוטנשטיינר שסיפר לו כי הוא עוקב אחריו ומרוצה מיכולתו. כעת הוא עשוי לשחק מול סקוטלנד ביום ראשון בבלומפילד ונגד מולדובה ברביעי הבא, גם לאור העובדה שניר ביטון שוחרר מהסגל.

כיאל בן ה-32 לא זומן על ידי רוטנשטיינר לסגל בפתיחת מוקדמות גביע העולם 2022 אחרי שהיה אחד השחקנים הבולטים בנבחרת בשנים האחרונות, אך לא שיחק במדים הלאומיים מאז ההפסד לפולין בטדי בנובמבר 2019. כזכור, כיאל היה ללא קבוצה וגם התפרצות נגיף קורונה הובילה להיעדרותו הארוכה מהנבחרת. בסך הכל הוא רשם 45 הופעות מאז שערך הופעת בכורה במוקדמות מונדיאל 2010 בספטמבר 2008 נגד שווייץ.

לספורט1 נודע שישנו שחקן נוסף שעשוי לקבל זימון לסגל נבחרת ישראל וזהו המגן/בלם מתן בלטקסה ממכבי תל אביב, שערך היום בדיקת קורונה בבית המלון בו שוהה נבחרת ישראל והוא נמצא בהיכון לקראת יציאת הנבחרת למולדובה בשבוע הבא. הבדיקה של בלטקסה, כמו גם של כיאל ושל כל שאר שחקני הסגל, חזרה שלילית.

מתן בלטקסה
מתן בלטקסה | מאור אלקסלסי

זימונו של בלטקסה על הפרק גם מכיוון שרוטנשטיינר שוקל להמשיך עם דור פרץ במרכז ההגנה ויש צורך בקשר אחורי, לכן גם זומן כיאל כאמור, כשגם הבלמים שבסגל עופרי ארד ולואי טאהא (שכבר שיחק מול סקוטלנד) נמצאים בתמונת ההרכב ודברים יתבהרו לאחר האימון המסכם לקראת סקוטלנד.

הערב רוטנשטיינר לא חסך ביקורת באסיפה עם השחקנים, ביקורת ממנה נמנע בפומבי. עיקר הטענות שלו היו כלפי המשחק נגד הלחץ הדני שהיה בניגוד להוראות ולתרגולים. "שני השערים היו כתוצאה מזה שלא שמתם לב להתנפלות הדנית", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי