רוטנשטיינר: "ישראל הציגה מחצית מדהימה", זהבי: "צריך להיות גאים"

אחרי ה-1:1 המאכזב נגד סקוטלנד, מאמן הנבחרת סיכם: "אי אפשר לשלוט במשך 90 דקות נגד נבחרת כזו. צריך להשלים עם התוצאה". החלוץ: "הם קפצו כמו משוגעים בכל מצב שהיה לי. ננסה להוציא בקמפיין כמה שיותר נקודות"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נפרדה הערב (ראשון) מסקוטלנד ב-1:1 מאכזב באצטדיון בלומפילד, ובכך נותרה עם נקודה אחת בלבד משני משחקים במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022. מיד לאחר שריקת הסיום, המאמן וילי רוטנשטיינר סיכם: "אני יודע את המצב שלנו – שני משחקים, נקודה אחת. חושב שהמחצית הראשונה של ישראל הייתה מדהימה. במשך 45 דקות היינו יותר טובים מסקוטלנד, הגענו להרבה מצבים, ואם היינו מנצלים אותם, אז היה יותר טוב".

האוסטרי המשיך: "זה קשה לשחק בקצב כזה במשך 90 דקות. אי אפשר לשלוט 90 דקות נגד סקוטלנד, זו נבחרת טובה עם שחקני פרמיירליג רבים. בהפסקה, ציפינו לזה שהם ישתפרו במחצית השנייה, אבל לא הצלחנו להתמודד וספגנו שער מטעות שלנו, עניין שאנחנו מנסים לצמצם. צריך לקבל את התיקו שהיה".

וילי רוטנשטיינר | ברני ארדוב

מיד לאחר המאמן, גם החלוץ ערן זהבי סיכם את התיקו המאכזב: "חושב המחצית הראשונה שלנו הייתה אחת מהטובות שהיו לנבחרת. הגענו למצבים וגם היינו דומיננטיים במגרש. במחצית השנייה, ברבע השעה הראשונה, עלינו לא חדים, איבדנו את האומץ שלנו ואת האסרטיביות. הסקוטים קיבלו מזה ביטחון ושלחו שחקנים קדימה. שילמנו על זה בספיגת שער. מבחינה אישית, בכל מצב שהיה לי לבעוט, הם קפצו על הכדור כמו משוגעים. הרגשתי שיכולתי להוציא יותר מהמשחק הזה".

על התחושות אחרי המשחקים נגד דנמרק וסקוטלנד הוסיף זהבי: "פגשנו שתי נבחרות מצוינות. אני חושב שקצת הורידו בערך של דנמרק, זו נבחרת שמדורגת במקום ה-12 בעולם ומי שחשב שהיינו צריכים לנצח אותה, לא מבין בכדורגל".

"היום שיחקנו טוב נגד סקוטלנד ואנחנו צריכים להיות גאים. חבל שלא ניצחנו, אבל יש משחק ביום רביעי, צריך לקחת במולדובה שלוש נקודות למרות שגם שם לא יהיה קל. ננסה להוציא כמה שיותר נקודות בקמפיין" סיכם הכוכב.

ערן זהבי ודור פרץ חוגגים |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי