ביקורת נגד רוטנשטיינר: "ניהול משחק לקוי". אלחמיד שוחרר מהסגל

גורם המעורב בנבחרת ישראל התאכזב מאוד מה-1:1 בבלומפילד נגד סקוטלנד והפנה אצבע מאשימה כלפי המאמן. הבלם יחמיץ את מולדובה בשל כאבים במפשעה. בלוריאן עשוי לפתוח ולערוך בכורה

(גודל טקסט)

תחושת אכזבה עצומה היתה הלילה (בין ראשון לשני) לשחקני הנבחרת, לצוות המקצועי וגם למעטפת סביב נבחרת ישראל שכוללת את בכירי ההתאחדות לכדורגל. בנבחרת דיברו בפירוש על כך שהנבחרת איבדה שתי נקודות בעקבות ה-1:1 בבלומפילד נגד סקוטלנד.

המאמן, וילי רוטנשטיינר, ספג ביקורת על כך שזה משחק שני שהוא אינו מנצל את חמשת החילופים שעומדים לרשותו, על אף שהנבחרת תשלים שחק שלושה משחקים בשישה ימים והחילופים האלה היו אמורים לעזור לו. גורם המעורב בנבחרת אמר לאחר המשחק: "יש לו שלוש פעימות ובכל פעם הוא מכניס שחקן אחד. ואז, כשעופרי ארד נפצע, אין את מי להכניס כי הוא למעשה ניצל את שלוש הפעימות. זה נקרא ניהול משחק לקוי". המאמן הלאומי אמר בתגובה כי לא רצה להחליף את ערן זהבי, כיוון שהוא יכול על פי השקפתו להכריע את המשחק בכל רגע נתון וכי לא רצה להחליף את מנור סולומון מאותה סיבה, ולמעשה חילופים אחרים לא היו תורמים מאומה.

גם העובדה כי במשחק מול דנמרק נותר ליאל עבדה מחוץ לסגל ובמשחק הלילה היה זה חמודי כנעאן – שניים משלושת השחקנים הצעירים שזומנו לראשונה בסגל – הביאה לביקורת כנגד המאמן. "הם זומנו כנערי פוסטר, כדי להראות שהמאמן מצעיר את הסגל. אין לו באמת מטרה כזו", אמר גורם המקורב לנבחרת.

לא הייתה כוונה להחליף אותו. זהבי | ברני ארדוב

רוטנשטיינר הנחה את רופא הנבחרת, ד"ר אודי קאופמן ואת מאמן הכושר, ערן שדו, להכין לו עד הבוקר דו"ח כשירות לשחקני הסגל, כדי שיקבל החלטה לפני ההמראה לקישינב ביום שלישי אם להשאיר שחקנים בארץ ולזמן אחרים במקומם (כולל בדיקת קורונה מחייבת). בשעות הערב אישרה ההתאחדות לכדורגל כי חאתם עבד אלחמיד שהחמיר את פציעתו במפשעה שוחרר מהסגל ולא ייצא למולדובה.  למרות הסבירות הגבוהה כי לואי טאהא יחליף את אלחמיד במשחק מול מולדובה, מי שאולי יקבל הזדמנות יהיה אור בלוריאן. גם דולב חזיזה, מואנס דאבור ונטע לביא בתמונת ההרכב.

רוטנשטיינר חשף לאחר המשחק כי בערב החג ניגש אליו מואנס דאבור ואמר לו: "אני לא יכול לשחק, אבל אם אתה צריך אותי אני מוכן לקבל זריקה ולשבת על הספסל גם 90 דקות".

אלחמיד. החמיר את הפציעה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי