רוטנשטיינר יעזוב בנובמבר, טננבאום יזומן בהמשך הקמפיין?

החזית האחידה של שחקני נבחרת ישראל ב-1:4 על מולדובה סביב המאמן מורידה את האפשרות שיעזוב לפני תום מוקדמות המונדיאל. שוער מכבי ת"א בתמונה, קנדיל לא אהב את החילוף של דסה בחזיזה. וגם: מצבו של וייסמן שנפצע

(גודל טקסט)

בניצוחו של ביברס נאתכו, שחקני נבחרת ישראל הביעו אתמול (רביעי) בניצחון החוץ 1:4 על מולדובה חזית אחידה סביב וילי רוטנשטיינר. הקפטן כבש את השער הרביעי, רץ לחגוג עם המאמן אוסטרי וקרא לחבריו, שהצטרפו אליו, והאירוע הזה מוריד מסדר היום את האפשרות הקלושה שרוטנשטיינר יוחלף עוד לפני חלון המשחקים הבא במוקדמות מונדיאל 2022, אשר ייערכו בספטמבר.

האוסטרי צפוי לסיים בנובמבר את הקמפיין, אך לא ימשיך מעבר לכך. גם יו"ר ההתאחדות, אורן חסון, אשר שהה במולדובה עם הנבחרת, התרשם מחדר ההלבשה הבריא ומהאמונה של השחקנים במאמן – בניגוד לביקורות כלפיו מסביב לנבחרת.

רוטנשטיינר הודה אתמול כי הביקורות כנגד השחקנים, בעיקר שחקנים ספציפיים, גורמות לו לאובדן סבלנות. האוסטרי הבהיר שהמטרה שלו לפני שלושת המשחקים בחלון הנבחרת הנוכחי הייתה להשיג שש נקודות, ולטענתו הנבחרת הייתה קרובה להגשמת המטרה – אך פספס את הניצחון נגד סקוטלנד.

שחקני נבחרת ישראל חוגגים | BOGDAN TUDOR/AFP via Getty Images

הנבחרת תצא עכשיו לפגרה של חודשיים ותתכנס בתחילת חודש יוני לשני משחקי ידידות – מול מונטנגרו בישראל ובחוץ נגד פורטוגל וכריסטיאנו רונאלדו. אגב, עבור הסלסאו יהיה זה משחק הכנה אחרון לפני יציאת אלופת אירופה ליורו 2020.

אלי דסה הוחלף בדקה ה-70 על ידי דולב חזיזה, שנכנס לשחק בעמדת הווינג בק כמגן בשלישיית בלמים, ומי שלא אהב את החילוף הזה היה מאור קנדיל, מגן מכבי תל אביב, שנותר על הספסל. חברו לקבוצה, איתן טיבי, עודד אותו בסיום.

שחקני הנבחרת התלוננו על תנאי המגרש הבוצניים, שהקשו על הריצה ועל הטיפול בכדור. דבר נוסף שעורר את זעמם של הכחולים-לבנים היה המשחק הברוטאלי, ספק אלים, של המולדבים, אצלהם כזכור הורחק יון ניקולאסקו בדקה ה-50 אחרי שדחף את לואי טאהא.

לואי טאהא | BOGDAN TUDOR/AFP via Getty Images

לקראת הסיום, שון וייסמן שנכנס כמחליף החמישי של רוטנטשטיינר בדקה ה-79 נפצע במהלך תיקול סמוך לרחבת מולדובה. חלוץ ויאדוליד דידה עד לסיום, התקשה ללכת, ופציעתו התבררה כחבלה בקרסול ולא מעבר. הוא צפוי להתאושש בתוך מספר ימים.

לקראת חלון המשך קמפיין מוקדמות המונדיאל בספטמבר תיבחן האפשרות לזמן את דניאל טננבאום לסגל בכדי להתמודד על אפודת השוער הראשון. הכל כפוף כמובן לאישור מפיפ"א, ועד לספטמבר תסתיים תקופת הצינון בת חמש השנים שהחלה אם אזרוחו של שוער מכבי ת"א בישראל.

וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי