זהבי תקף: "חוצים גבולות, זה נהיה טרנד לדבר מלוכלך"

כוכב נבחרת ישראל שכבש את השער הראשון ב-1:4 על מולדובה, כתב את אשר על ליבו ובאותו הטון בו דיבר לאחר המשחק: "צריך לאהוב ללא תנאים ולייצר תרבות אחרת. למה מתעסקים רק במחצית הראשונה? מספיק עם האינטרסים"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל חזרה אתמול (רביעי) מפיגור בדרך לניצחון 1:4 במולדובה במה שהיה ניצחונה הראשון במוקדמות מונדיאל 2022. ערן זהבי היה זה שכבש את שער השוויון ורשם ציון דרך עם שערו ה-25 במדי הנבחרת, שני רק למוטל'ה שפיגלר. לאחר המשחק זהבי כעס על היחס התקשורתי כלפי הנבחרת והיום (חמישי) פרסם פוסט בנושא באינסטגרם

הפוסט של זהבי:

"ניצחון חשוב אתמול! האמת, אני בדרך כלל לא מתייחס לביקורות יותר מדי אבל אני מרגיש שאנחנו חוצים גבולות וזה נהיה טרנד לדבר כמה שיותר מלוכלך וכמה שיותר רע כי זה תופס כותרות", אמר חלוץ פ.ס.וו איינדהובן בפתח דבריו.

"יש לנו נבחרת שצריך לאהוב אותו בטוב וברע, ללא תנאים, זה אינטרס לאומי ותקשורתי. הציבור צמא למשהו אחר. מספיק עם כל הצביעות והרוע הזה!", המשיך זהבי וטען שגם במשחק נגד סקוטלנד שהיה טוב, לפחות במחצית הראשונה – לאנשים היו תלונות: "כאשר שיחקנו מחצית מצוינת נגד סקוטלנד אמרו 'אהה, זו רק מחצית אחת, בסוף זה נגמר בתיקו'.

שחקני נבחרת ישראל חוגגים | BOGDAN TUDOR/AFP via Getty Images

אתמול, מנגד, המשחק היה שונה: "אתמול הייתה מחצית ראשונה חלשה, אני מסכים, אבל למה המשכתם להתעסק רק במחצית הזאת במקום בניצחון של הנבחרת? אז מספיק עם האינטרס, מספיק להאכיל את הציבור בדברים שהוא רוצה רוצה לאכול ואולי נצליח ביחד לשנות משהו ולייצר תרבות אחרת". זהבי סיים עם תודה לאלה שתמכו: "תודה לקהל של הנבחרת שתמך בנו מהדקה הראשונה עד האחרונה, התגעגענו אליכם. שיהיה בהצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי