זהבי: "נמאס, כל הזמן מחפשים את הרע בנבחרת"

כוכב נבחרת ישראל אחרי ה-1:4 על מולדובה: "מאכילים את הציבור בדברים שליליים, יש אנשים עם אינטרסים. העלייה למקום השני בטבלת כובשי על הזמנים? לא אסתפק בזה אם אוכל להשיג את המקום הראשון"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הצליחה לרשום הערב (רביעי) את ניצחונה הראשון במסגרת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022, כאשר גברה 1:4 על מולדובה בקישינב. הניצחון לא הגיע ביכולת מרשימה יתר על המידה, אך לפחות הגיע, והקמפיין יימשך רק בחודש ספטמבר עם משחקים מול איי פארו, אוסטריה ודנמרק.

ערן זהבי דיבר לאחר הניצחון והתייחס ליכולת החלשה במחצית הראשונה: "הבקענו ארבעה שערים וניצחנו במשחק חוץ קשה. אני לא יודע אם ראיתם את תנאי המגרש, אבל מי שעלה כאן למגרש יבין שקשה מאוד לשחק פה כדורגל. נקלענו לפיגור והיה משחק לא קל. היום, ברמות האלה, הפערים מצטמצמים. ראיתי שצפון מקדוניה ניצחה את גרמניה. כל הזמן מחפשים בנבחרת את הרע. הפסדנו לדנמרק ושחטו אותנו, ובסוף אוסטריה קיבלנו מהם היום 4:0. אנחנו עם ארבע נקודות מתשע אפשריות וממשיכים".

השער הקריטי שהבקיע רגע לפני הירידה למחצית: "הרגשתי טוב. אחרי ההחמצה הרגשתי עוד יותר אחריות שאני באמת חייב להחזיר את הנבחרת. הייתי מאוד מרוכז. הגול היה בדקה באמת מאוד קריטית וחשובה לנבחרת, וזה הוריד אותנו למחצית יותר רגועים. לא נגררנו לרדוף אחרי המשחק. אנחנו מסתכלים קדימה, לוקחים את הדברים החיוביים ומנסים ללמוד מהפחות טובים".

מואנס דאבור | BOGDAN TUDOR/AFP via Getty Images

הריצה של ביברס נאתכו לחבק את וילי רוטנשטיינר אחרי השער שכבש: "אמרתי, זה נמאס שכל הזמן מתנהלים ככה הנבחרת. יש התקדמות והשחקנים מרגישים שיש אווירה טובה. וילי עושה הכל כדי לקדם את הנבחרת ועשה המון עבור הנבחרת הזו בשנתיים האחרונות. כולנו יודעים שלא כל מה שקוראים בתקשורת זה נכון. יש אנשים עם אינטרסים, מאכילים את הציבור עם דברים שליליים. די, חבר'ה, זה אינטרס מדיני שנבחרת ישראל תצליח, תעלה ויהיה לה דיבור טוב בציבור. צריך לשנות את התודעה של הציבור. אם כל הזמן תמשיכו לדבר דברים שליליים – זה מה שהציבור יחשוב על הנבחרת. ברגע שתתרכזו בדברים חיוביים התדמית של הנבחרת תעלה".

העלייה למקום השני בטבלת כובשי על הזמנים ונבחרת והאם הוא שואף לעקוף את מוטל'ה שפיגלר שבמקום הראשון: "קודם כל זה כבוד גדול. אם כבר מדברים על זה, מאז שווילי הגיע והצוות שהוא הביא איתו – אני פורח בנבחרת ומרגיש מצוין. אני צריך גם להגיד תודה גדולה לחברים שלי. האם זו מטרה שלי להגיע למקום הראשון? לא שמתי את זה כמטרה בהתחלה, באתי לנבחרת באהבה גדולה במטרה לעשות הכי טוב שאני יכול. אם אני אתקרב אני ארצה לעשות את זה. אני לא אסתפק במקום שני אם אני יכול להשיג את הראשון".

המאמן, וילי רוטנשטיינר, דיבר גם הוא על היכולת החלשה במחצית הראשונה: "זה היה רע. הרבה שחקנים היו עייפים. כשאתה משחק ברמה של נבחרת ולא כשיר ב-100% זה קשה. המחצית הראשונה הייתה רעה, אבל הדמויות החיוביות אצלנו החזירו את הנבחרת למשחק וזה היה ניצחון טוב מאוד עם הרבה אופי".

האם הכרטיס האדום היה זה שהחזיר את ישראל למשחק: "אני לא חושב שזה נכון. כמובן שהכרטיס האדום היה יתרון גדול עבורנו, אבל חזרנו למשחק כי שיחקנו עם אופי והיינו טובים. יש לנו נבחרת טובה וחזקה. אסור לשכוח שיש כמה שחקנים פצועים, בעיקר בהגנה, אבל אני מסתכל על הדברים החיוביים ואני שמח ומרוצה מהניצחון הזה".

וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי