"בקרוב וילי רוטנשטיינר ירצה את עומר אצילי בנבחרת ישראל"

דובר ההתאחדות, שלומי ברזל, התייחס לאפשרות שכוכב מכבי חיפה שוב ילבש את המדים הלאומיים: "זה לא רק החלטה של המאמן, גם ההתאחדות תצטרך לתת אישור". וגם: גרינפלד ישפוט ביורו?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, שלומי ברזל, התראיין הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM, שם התייחס לאפשרות שעומר אצילי, שלא זומן לנבחרת מאז 2016, ישוב לסגל הלאומי וגם דיבר על ההישג המכובד של אוראל גרינפלד.

האזינו לראיון

חזרתו של עומר אצילי לנבחרת: "אני יכול לומר שיש הרבה דברים שבסופו של דבר נשמעים הגיוניים, אבל צריך לחכות שהם יתרחשו. הוא ללא ספק משחק מצוין, לא הייתה שום פנייה לאורן חסון. אם אתה זוכר הייתה לנו מסיבת עיתונאים עם וילי רוטנשטיינר וחסון והם אמרו שהחלטה לגביו היא לא רק מקצועית".

"אם המאמן יגיד לחסון שאצילי מתאים לי, הכדור יעבור להתאחדות לכדורגל. אני חושב שיש מקרים שעם כל הכבוד למאמן, זה מחייב החלטה של גוף אחר שייתן את האשור. אבל לא צריך להסיק שום החלטה לגבי כן או לא. אני חושב שלא ירחק היום שרוטנשטיינר יבוא ויאמר 'אני רוצה את עומר אצילי בנבחרת'".      

על אוראל גרינפלד שישפוט ביורו אמר: "אני חושב שיש לנו שופטים טובים, אני אומר את זה כל הזמן. הטרנד החדש בישראל לצאת נגד השופטים, אנחנו מבינים את זה ולא לוקחים את זה קשה. אין קורלציה בין כמות הטענות של המאמנים נגד השופטים לבין הטעויות. זה מביך כל העניינים האלה".

אוראל גרינפלד | Tullio Puglia – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי