אחרי המתקפה: רון קופמן יצא להגנתו של מואנס דאבור, ההתאחדות הגיבה

המהומות בהר הבית , מואנס דאבור | Getty Images

החלוץ ספג ביקורת חריפה בעקבות הפוסט, גם בהתאחדות התייחסו: "שחקני נבחרות שלא יפנימו את מעמדם ותפקידם, נפעל נגדם". העיתונאי צייץ: "ב-9 שנים באירופה, הביא מואנס יותר כבוד מכל סמרטוט פוליטי שדיבר כאן"

(גודל טקסט)

סערת מואנס דאבור מסרבת להירגע. בעקבות המהומות בער הבית, פרסם חלוץ נבחרת ישראל פוסט באינסטגרם. "אל תחשבו שאלוהים לא רואה את עושי העוולה. יום יבוא והוא יתחשבן איתם", כתב השחקן, שנאלץ לסגור את התגובות לאותו פוסט לאחר שהותקף על ידי חלק מהגולשים.

"הר הבית בידינו": התגובה של זלקה לדאבור?

ההתאחדות לכדורגל מיהרה הבוקר להגיב, גם לאור העובדה שמדובר בשחקן נבחרת כמובן: "ההתאחדות לכדורגל מצפה מכל ספורטאי, ודאי משחקני נבחרת, להקפיד להתבטא באופן שתורם לאחדות, לפיוס ולרגיעה. השחקנים, דמויות מובילות ומודל לחיקוי, חייבים להכיר בהשפעתם על השיח ולהיות מודעים היטב לתוצאות פרסומים יזומים על ידם שיש בהם להעמיק שסעים וקיטוב. דווקא בימים מורכבים, בעלי פוטנציאל נפיץ במיוחד, חובה על כל אחד להקפיד שבעתיים על כל פרסום מעורר מחלוקת. ככל שההתאחדות לכדורגל תמצא ששחקני נבחרות לא הפנימו את מעמדם ואת תפקידם, היא תפעל נגדם במישור המשמעתי. להיות חלק מנבחרות הייצוג, גאוות מדינת ישראל, זאת זכות גדולה שבצידה אחריות עצומה".

מואנס דאבור | אודי ציטיאט

לאחר שרבים יצאו נגד דבריו, ביניהם גם ספורטאים וחברי כנסות כמו אייל ברקוביץ', מנשה זלקה, איתמר בן גביר ואחרים, הבוקר (ראשון) היה גם מי שיצא להגנתו – עיתונאי הספורט רון קופמן.

קופמן כתב בחשבון הטוויטר שלו: "תקנה מס. 50 באמנת הוועד האולימפי הבינ"ל מתירה לספורטאי/ת להתבטא בכל נושא – מחוץ לשדה המשחק. התקנה אושרה במשאל בין 3,700 ספורטאים בעולם. לתשומת לבם של כל היהודונים, שרוצים לזרוק את העראבר מונאס דאבור מהנבחרת. ב-9 שנים באירופה, הביא מואנס יותר כבוד מכל סמרטוט פוליטי שדיבר כאן".

האזינו לדברים של קופמן ב-103FM

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי