זהבי: "השחקנים הצעירים הראו שיש לאן לשאוף"

חלוץ נבחרת ישראל לאחר ה-1:3 נגד מונטנגרו: "גאה במי שפה, זה לא קל לבוא לשחק בפגרה. הראש כבר בפורטוגל". קינדה, שרשם שער ראשון בבכורה: "חיכיתי הרבה זמן להופעה בנבחרת". רוטנשטיינר: "התרשמתי מאבו פאני"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל חזרה הערב (שבת) לכר הדשא כאשר גברה 1:3 על מונטנגרו, במשחק בו המאמן וילי רוטנשטיינר שיתף מספר שחקנים צעירים להופעת הבכורה שלהם במדים הלאומיים. כובשי השערים לישראל היו ערן זהבי, מנור סולומון וגדי קינדה, כאשר מוחמד אבו פאני סיים את המשחק עם שלושה בישולים.

מיד לאחר המשחק בפודגוריצה, זהבי סיכם: "אני חושב שהיה משחק טוב שלנו. הקבוצה הטובה יותר ניצחה וגם מספר שחקנים צעירים קיבלו הזדמנות היום. הם הראו שיש לאן לשאוף ויש מי שיקדם את הנבחרת. אני גאה במי שפה, זה לא קל לבוא בפגרה ולשחק. מסתכלים קדימה למשחק נגד פורטוגל".

סולומון, שכבש שער שני במדים הלאומיים, הוסיף: "היה משחק קשה, נגד נבחרת חזקה. משחק חוץ באצטדיון קשה. זו תקופה לא פשוטה, חלק מהשחקנים הגיעו אחרי עונה מאוד ארוכה וקשה. יש כאלה שהגיעו באיחור, יש כאלה ששיחקו לפני שלושה ימים, בשבילי זה היה משחק ראשון אחרי חודש".

שחקני נבחרת ישראל חוגגים | Filip Filipovic/Getty Images

המאמן רוטנשטיינר סיכם: "היה זמן טוב לשינוי. זה לא פשוט לליאל עבדה או יונס מלדה לשחק בנבחרת כי הם קצת מתרגשים ויש גם מעט לחץ עליהם. אבל בסופו של דבר, הם שיחקו טוב. אבו פאני הרשים מאוד כשהוא נכנס מהספסל והציג יכולת טובה אחרי עונה ארוכה. גם קינדה, שהגיע מאמריקה, היה נהדר. אני חושב שעשינו עובדה טובה בשבועיים האחרונים והאווירה היא טובה ומאוחדת".

האוסטרי הוסיף על המשחק הקרוב נגד פורטוגל: "זה יהיה אחר לגמרי. פורטוגל מתכוננת לאליפות אירופה ולנו אין באמת מה להשיג, אבל בשבילי תמיד יש אתגר. יש לשחקנים הרבה מאוד מוטיבציה לקראת המשחק הקרוב ולשחק נגד רונאלדו ושחקנים בכירים אירים. זה אתגר גדול מאוד שהם יהנו ממנו. מהצד השני, אני חושב שזה הכנה טובה לקראת המשחקים בספטמבר, כי הם יוכלו להראות לנו איפה הגבולות שלנו".

קינדה, שכבש שער בכורה בהופעתו הראשונה בישראל סיפר: "חיכיתי הרבה זמן להופעת הבכורה שלי בנבחרת ישראל. שמח שזה הגיע. נבחרת זה חלום של כל שחקן. זה מתוק מאוד להבקיע ככה שער בכורה ואני שמח מאוד על הניצחון. רוב הגולים שלי הם ברגל שמאל. שמח שהכדור התלבש לי טוב ונכנס. חשוב לי מאוד, אני אוהב להבקיע. שמח שעזרתי לנבחרת. מקווה שנמשיך בדרך הזו. לקראת פורטוגל, אני חושב ששיחקנו טוב היום ויש לנו קצת ביטחון. צריכים להמשיך את היכולת הטובה. נשחק נגד נבחרת חזקה מאוד, כולם יודעים את זה. נבוא לתת את המקסימום ואני מקווה שיהיה בסדר".

קינדה חוגג עם שחקני נבחרת ישראל. "חיכיתי הרבה זמן להופעת הבכורה שלי בנבחרת" | Filip Filipovic/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי