אחרי שהרשים מול מונטנגרו: אבו פאני עשוי לפתוח בפורטוגל

בזכות ההופעה המצוינת שלו ב-1:3 בשבת, ייתכן שרוטנשטיינר יעניק לקשר מכבי חיפה את המקום בהרכב ברביעי, כאשר האוסטרי צפוי להמשיך במערך של שלושה בלמים. סאן מנחם בספק, חלאילה עשוי לקבל דקות

(גודל טקסט)

בנבחרת ישראל מבינים כי למרות הניצחון המרשים על מונטנגרו, משחק החוץ נגד נבחרת פורטוגל יהיה שונה לחלוטין. המאמן ווילי רוטנשטיינר צפוי להמשיך בשיטת שלושת הבלמים, כשמי שעשוי לפתוח בהרכב בזכות ההופעה המצוינת שלו במשחק האחרון הוא מוחמד אבו פאני.

בתום ה-1:3 בפודגוריצה בשבת, קשר מכבי חיפה זכה לחיבוקים ולעידוד רב מאנשי הנבחרת. גם גדי קינדה קיבל מחמאות גדולות על הופעת הבכורה שלו: "יש שחקנים צעירים מוכשרים מאוד בנבחרת", אמר אחד השחקנים, "הצערה זה לא משהו שקורה בבום. הם לומדים מהוותיקים, אבל אין ספק שבקמפיין הקרוב, הרבה שחקנים שלא קיבלו קרדיט בעבר יהיו משמעותיים מאוד בנבחרת".

המגן השמאלי סאן מנחם ממשיך לסבול מרגישות במפשעה, אולם ההערכה בקרב אנשי הנבחרת היא שמנחם ייכלל בסגל למפגש עם כריסטיאנו רונאלדו וחבריו. "לא נסכן את סאן, אבל אם הוא ירגיש שהוא מסוגל לשחק, הוא יקבל את הדקות שלו", אמר גורם בנבחרת. במקביל, רוטנשטיינר צפוי לתת כמה דקות גם לשחקנים שלא עלו לכר הדשא במשחק הקודם, כמו למשל אוסאמה חלאילה.

סאן מנחם בספק לפורטוגל | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי