קינדה עשוי להחליף את נאתכו, וילי ביקש מהשחקנים לתקוף

גדי קינדה חוגג עם שחקני נבחרת ישראל | Filip Filipovic/Getty Images

התרגשות רבה בנבחרת לקראת פורטוגל ורונאלדו ברביעי: "צריך לדאוג לתוצאה מכובדת, זו אולי הנבחרת שתיזכה ביורו". המאמן במסר: "המשחק יבחן את הגבולות שלנו". אבו פאני יפתח, הקפטן בספק. וגם: המטרה של זהבי

(גודל טקסט)

התרגשות רבה במחנה של נבחרת ישראל לקראת המשחק מחר (רביעי ב-21:45) בליסבון נגד פורטוגל אלופת אירופה. אף שמדובר במשחק ידידות בשלהי העונה, השחקנים מאוד דרוכים לקראת האתגר ולא רק בגלל המפגש עם כריסטיאנו רונאלדו. "אנחנו הולכים לעשות משחק אחרון מול הנבחרת שאולי תזכה ביורו", אמר בצהריים אחד השחקנים מבית המלון בליסבון. "רק צריך לדאוג שהחוויה הזו תסתיים גם בתוצאה מכובדת. סביר להניח שגם פורטוגל לא תבוא להתאבד על המשחק רגע לפני היורו ולכן צריך לשחק באומץ ובנחישות וליהנות מההתמודדות".

המאמן וילי רוטנשטיינר דרוך מאוד. האוסטרי ריכז את השחקנים באסיפת וידאו ואמר: "המשחק הזה יבחן את הגבולות שלנו. משחק חוץ מול פורטוגל הוא כמו משחק חוץ שמחכה לנו בדנמרק או באוסטריה ואנחנו נוכל לבדוק את הגבולות שלנו ואת היכולת שלנו. גם בעבודת ההגנה וגם בחלק ההתקפי".

על פי האימונים, רוטנשטיינר לא מתכוון לוותר על ההתקפה. ברור לאוסטרי שהנבחרת תתגונן רוב הזמן, אבל הוא ביקש מהשחקנים להעז ולצאת קדימה ברגעים שניתן יהיה. מי שמאוד רוצה להבקיע הוא ערן זהבי שלא ויתר על ההתכנסות הזו, על אף עונה אישית מתישה מאוד מבחינתו, ורוצה מעבר לעניין הקבוצתי להעלות את כמות שעריו שעומדת על 26 ולסגור את הפער ממוטל'ה שפיגלר שניצב בראש טבלת מלכי השערים בנבחרת עם 32 כיבושים.

ערן זהבי, מוחמד אבו פאני | Filip Filipovic/Getty Images

באימון המסכם הערב באיצטדיון של ספורטינג ליסבון שבו יערך מחר המשחק, יבחן רוטנשטיינר האם ביברס נאתכו כשיר וכמה הוא יכול לשחק. הקפטן לא התאמן אתמול אבל מרגיש הטבה משמעותית במצב הפציעה ברגלו. בכל מקרה, רק אם נאתכו יגיד שהוא מרגיש מצוין ושאינו סובל משום כאב או בעיה – הוא ישחק. רוטנשטיינר הבהיר גם לו וגם לסאן מנחם שלא שיחק בניצחון 1:3 על מונטנגרו, שיש לו אחריות כלפי המועדונים ששלחו אותם לנבחרות ושרק אם הם מרגישים לגמרי טוב הוא ייתן להם לפתוח.

אל בין הקורות יחזור אופיר מרציאנו שלא פתח במונטנגרו. בנבחרת מאוד מרוצים מההתנהלות של איתמר ניצן כשוער שני ולכן רצו לפרגן לו במשחק במוצאי שבת האחרון. מחר מול פורטוגל אמור כבר מרציאנו לפתוח. מוחמד אבו פאני שהבריק עם שלושה בישולים נהדרים אמור לפתוח ואם נאתכו לא יוכל לשחק, גדי קינדה יחליפו.

מוחמד אבו פאני | Filip Filipovic/Getty Images

נבחרת ישראל – הרכב משוער: אופיר מרציאנו| אלי דסה, איתן טיבי, אוראל דגני, עופרי ארד, ג'ואל אבו חנא (סאן מנחם)| נטע לביא, ביברס נאתכו (גדי קינדה), מוחמד אבו פאני| מנור סולומון וערן זהבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי