נאתכו על החלפת החולצות עם רונאלדו: "מה אני אגיד לו לא?"

קפטן הנבחרת דיבר ברדיו 103FM על המחווה של הכוכב הפורטוגלי: "שיחקתי נגד מסי, צ'אבי ואינייסטה ולא החלפתי איתם חולצה, הפעם זה היה כבוד בין קפטנים". וגם: סוגיית דאבור והתחזית שלו ליורו

(גודל טקסט)

יממה לאחר התבוסה 4:0 של נבחרת ישראל בפורטוגל והחלפת החולצה של ביברס נאתכו במחצית עם כריסטיאנו רונאלדו, קפטן הנבחרת התראיין הערב (חמישי) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM, שם סיכם את המשחק, התייחס לאפשרות שמואנס דאבור ישוב לסגל הלאומי וסיפר מה התחזית שלו ליורו.

האזינו לראיון

סיכום המשחק מול פורטוגל: "זו אחת הנבחרות הטובות ביבשת. הבדלי הרמות ברורים. אנחנו ניסינו להוציא את המקסימום ולתרגל דברים שרצינו, מה שלרוב לא הצליח בגלל הלחץ הגבוה שלהם. אבל זה משחקים שאנחנו בוחנים את עצמנו ואנחנו יודעים את המציאות".

ההבדלים מבחינה גופנית: "הכושר הגופני הפך לפחות משמעותי. זה יותר בהבנת המשחק ובדברים הקטנים, כמו לפנות שטח לשחקנים. כמובן שהם יותר אתלטיים מאיתנו, אבל זה בעיקר הבנת המשחק וקצב האימונים הגבוה שלהם. אנחנו עדיין לא משחקים ברמות של מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי ורואים את זה".

כריסטיאנו רונאלדו ושחקני נבחרת פורטוגל | PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images

הרגשתם ששיחקו נגדכם כדי לקבל ביטחון: "לא. הפעם אני יודע שפורטוגל לא בחרה בישראל במכוון, זה פשוט הסתדר הפעם. אנחנו השחקנים מבינים שיש לנו עדיין הרבה עבודה, מהרמות האלה אנחנו עדיין מאוד רחוקים, אבל בשביל להתקדם עוד צעד אחד צריכים לעבוד עוד הרבה".

החלפת החולצה עם כריסטיאנו רונאלדו: "כנראה שגם מזה צריך לעשות עניין. זה אפילו לא קפטנים, זה בכל העולם נהוג, הרבה שחקנים מחליפים חולצה באמצע המשחק. שיחקתי נגד השחקנים הכי גדולים, גם ליאו מסי, גם אנדרס אינייסטה וגם צ'אבי ולא החלפתי איתם חולצה. מה קרה הפעם? הייתה סיטואציה שהוא הסתובב לכיוון שלי ושאל 'האם נחליף חולצות', אז מה אני אומר לו לא? זה באמת זה סתם להתעסק בשטויות, חבל שזה קורה. אני בטוח שהוא לא ביקש כי אני ביברס נאתכו. פשוט כבוד בין קפטנים".

ביברס נאתכו, ליאו מסי | ALEXANDER NEMENOV/AFP via Getty Images

הייתה מתיחות בין השחקנים היהודים לערביים: "אנחנו לא מנותקים מהעולם. ברור שבמדינה היה מצב מאוד מתוח וזה כן הגיע אלינו, אבל כבר שבועיים לפני ההתכנסות, אני, ערן וגם וילי רוטנשטיינר סיכמנו שנעשה שיחה עם כולם כדי שאם יהיה למישהו לפרוק אז שזה ייצא. ביום השני או השלישי אני יזמתי את זה ודיברנו בינינו, היו שחקנים שאמרו את מה שהם חושבים ואחרי זה שם זה נגמר ונקטע והחלטנו שאנחנו עושים את הסוויץ' ואם תשאל כל שחקן אחרי ה-10 ימים האלה, לא הורגש שום דבר שונה מהמפגשים הקודמים".

האם מואנס דאבור יחזור לנבחרת: "זה לא תפקידנו להתעסק במי בנבחרת ומי לא. אני בתור שחקן נבחרת, אשמח לעזור לכל שחקן בנבחרת, גם אם זה מואנס, דולב או מישהו אחר. אבל בסופו של דבר יש מאמן ויש התאחדות והם מקבלים את ההחלטות שלהם. אם כל הגורמים יחליטו שמואנס יחזור לנבחרת, לא יהיה מצב שהמאמן והשחקנים ייצאו נגד זה".

מה הציפיות ליורו: "יש הפעם המון נבחרות באותה רמה, אבל הכי חשוב שיהיה קהל חלקי שיחזור ליורו ותהיה סוג של חגיגה כי אחרי שנה שזה לא היה, זה ירים את היורו למקומות טוב. אני מאמין שצרפת תגיע רחוק. את אנגליה אני גם סופר אבל אני לא יודע אם תגיע עד לגמר. עבור פורטוגל חצי גמר יהיה המקסימום עבורה".

מואנס דאבור
מואנס דאבור | TF-Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי