דורון ליידנר שוחרר מהנבחרת, ערן זהבי המשיך לטיפולים בהולנד

play
דורון ליידנר שחקן נבחרת ישראל | אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות לכדורגל
נבחרת ישראל הובילה פעמיים, אבל הובסה 4:2 על ידי אוסטריה 03:00

רוטנשטיינר ושחקניו שבו ארצה אחרי ההפסד 4:2 באוסטריה ויחלו בהכנות למשחק נעילת הקמפיין נגד איי פארו ביום שני, המגן הצעיר נפצע ונגרע מהסגל ואילו החלוץ חזר להולנד

(גודל טקסט)

יממה אחרי שנוצחה בקלגנפורט 4:2 על ידי אוסטריה, הנבחרת נחתה הערב (שבת) בישראל והמשיכה ישירות משדה התעופה בן גוריון להתכנסות בבית המלון, כחלק מההכנות למשחק שיסגור את הקמפיין ביום שני נגד איי פארו.

כידוע, הנבחרת איבדה כל סיכוי לעלות למונדיאל בקטאר וכעת המטרה האחרונה שנותרה היא לנצח את איי פארו בהפרש שערים משמעותי, כזה שישמור על יתרון בהפרש השערים מול אוסטריה – שצפויה להביס את מולדובה החלשה – ויבטיח את המקום השלישי בבית.

דורון ליידנר שחקן נבחרת ישראל
נפצע ושוחרר מהסגל. דורון ליידנר | אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות לכדורגל

ערן זהבי ששוחרר מסגל הנבחרת הבוקר לאחר שנפצע אמש במשחק והתבשר כי ייעדר כארבעה שבועות, המשיך מאוסטריה ישירות לביתו בהולנד להמשך בדיקות וטיפולים. שחקן נוסף ששוחרר מסגל הנבחרת הוא המגן הצעיר דורון ליידנר, שעל פי הודעת ההתאחדות סובל מפציעה.

החל מסיום המשחק נגד איי פארו ביום שני בערב, תעלה על הפרק שאלת המשך העסקתו של המאמן ווילי רוטנשטיינר. בשלב זה ובהמשך לעובדה שישראל איבדה סיכוי לעלות ונראתה לא טוב בחלק גדול מהמשחקים, נראה כי סיכוייו של האוסטרי להמשיך אינם גבוהים.