אבו פאני שוחרר מהסגל עקב כאבים בברכו, קניקובסקי ופיבן זומנו

play
מוחמד אבו פאני שחקן נבחרת ישראל | קובי אליהו
נבחרת ישראל הובילה פעמיים, אבל הובסה 4:2 על ידי אוסטריה 03:00

קשר מכבי חיפה ייעדר מול איי פארו לאחר שהתלונן על כאבים, במכבי חיפה עוקבים בדאגה. גנדלמן שוחרר לסגל הצעירה, שני שחקני מכבי תל אביב זומנו במקומם

(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה 4:2 לאוסטריה, נבחרת ישראל תחתום מחר (שני, 21:45) את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 במשחק ביתי מול איי פארו. פרט לערן זהבי, שנפצע במשחק האחרון וייעדר כחודש מהמגרשים, וילי רוטנשטיינר נאלץ כעת להתמודד עם בעיות בריאותיות נוספת בסגל לקראת המשחק.

שחקן נבחרת ישראל ביברס נאתכו, מול שחקן נבחרת אוסטריה פלוריאן גריליטש
גם הקפטן ייעדר? נאתכו | רויטרס

קשר מכבי חיפה מוחמד אבו פאני, שנכנס כמחליף בדקה ה-82 מול אוסטריה, שוחרר מהסגל למשחק לאחר שהתלונן על כאבים בברכו ונבדק על ידי רופא הנבחרת. השחקן שרק לאחרונה שב מפציעה היה אמור לחזור בהדרגה,ובחיפה עוקבים בדאגה אחר ההתפתחות ומקווים שמדובר רק בעומס ולא "בצעד אחורה" בחזרה שלו מהפציעה.

במקביל, ביברס נאתכו שגם כן נפצע מול אוסטריה, עובר הבוקר סדרת בדיקות בבית החולים כולל בדיקת דם מקיפה ולאחר מכן יוחלט אם הוא יכול לעמוד לרשות הנבחרת מחר. מי שהחליף את נאתכו מול אוסטריה, עמרי גנדלמן, שוחרר מהסגל והוא יצטרף לנבחרת הצעירה לקראת משחקה מול הונגריה. מי שזומנו במקומם של אבו פאני וגנדלמן הם צמד שחקני מכבי תל אביב – גבי קניקובסקי ושחר פיבן.