ישראל ניצחה 2:3 את איי פארו וסיימה במקום השלישי בבית

play
חלוץ נבחרת ישראל מונס דאבור כבש, ספג שריקות בוז והגיב לקהל | דני מרון
לפחות סיימנו במקום השלישי: 2:3 דחוק לישראל על איי פארו 02:51

הנבחרת קיוותה לסיים את קמפיין מוקדמות המונדיאל בטעם טוב, אבל ניצחה בקושי במשחק בו שמטה יתרון כפול. דאבור (30) כבש, ספג בוז מהקהל והגיב בתנועת השתקה, גם וייסמן (58) ופרץ (74) הבקיעו

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הגיעה למפגש הערב (שני) באצטדיון בנתניה נגד איי פארו במטרה לנצח, לנסות לסיים את הבית במקום השלישי המכובד ולהיפרד ממוקדמות מונדיאל 2022 עם טעם טוב. במקום זאת, הושג 2:3 די דרמטי בו היריבה כבר מחקה פיגור כפול, מונס דאבור שכבש ובישל שוב ספג שריקות בוז מחלק מ-6,800 הצופים ובהחלט ייתכן שהיה זה משחק הפרידה מהמאמן וילי רוטנשטיינר, שספק אם כך ירצה שיזכרו אותו. לפחות במטרה לסיים במקום השלישי הנבחרת עמדה.

אביב אברהם ערך הופעת בכורה בנבחרת וסוף פודגוראנו פתח לראשונה בהרכב במשחק בו חסרו הקפטן ביברס נאתכו וגם ערן זהבי, ובחצי השעה הראשונה הנבחרת התקשתה לפרוץ את ההגנה האורחת, עד שדאבור מצא את הרשת כשבדקה ה-30 דייק מהנקודה הלבנה אחרי ששופטי המסך זיהו נגיעת יד ברחבה וקראו לשופט, אלא שאז החלוץ ספג שריקות בוז מהקהל והגיב בתנועת השתקה.

גם אחרי ששון וייסמן (58) הכפיל את היתרון הרוחות לא נרגעו לאור יכולת די מאכזבת והדרמה הגיעה לשיאה כאשר האורחת כבשה שני שערים תוך 10 דקות ובדקה ה-72 לוח התוצאות הראה 2:2. כעבור שתי דקות מפלס הלחץ אמנם ירד מעט בזכות שער של דור פרץ וכך גם הסתיים המשחק, אבל קמפיין שלפרקים היה מרענן ופיתח ציפיות שוב הסתיים בטעם מר.

וילי רוטנשטיינר, מאמן נבחרת ישראל
משחקו האחרון כמאמן נבחרת ישראל? וילי רוטנשטיינר | דני מרון

הרכב ישראל: אופיר מרציאנו, אלי דסה, חאתם עבד אלחמיד, אוראל דגני (איתן טיבי, 76), ניר ביטון, סוף פודגוראנו, דור פרץ, אביב אברהם (דולב חזיזה, 76), מנור סולומון, שון וייסמן, מונס דאבור (ליאל עבדה, 81).

תוצאות נוספות בבית הישראלי

אוסטריה – מולדובה 1:4
לאוסטריה: מרקו ארנאוטוביץ' (4, 55 בפנדל), כריסטופר טרימל (22), דיאן לוביצ'יץ' (83). למולדובה: יון ניקולאסקו (60)

סקוטלנד – דנמרק 0:2
לסקוטלנד: ג'ון סוטר (35), צ'ה אדמס (86)