בחירת המאמן הבא של נבחרת ישראל: רק בתחילת שנת 2022

play
אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עם מוחמד אבו יונס | דני מרון
לפחות סיימנו במקום השלישי: 2:3 דחוק לישראל על איי פארו 02:51

בהתאחדות ימתינו כמה חודשים עם ההחלטה. רוטנשטיינר יגיש דו"ח וייפגש עם חסון, ההעדפה היא עדיין להנחית מאמן זר

(גודל טקסט)

ההחלטה על זהות המאמן שיוביל את הנבחרת הבוגרת של ישראל למשימות הבאות שלה, תתקבל רק בשנה הבאה. בחודש מארס 2022 מתוכננים לנבחרת הבוגרת משחקי ידידות ורק בחודש יוני אמורים להיפתח משחקי ליגת האומות. משחקי מוקדמות יורו 2024 – הטורניר הגדול הבא שנמצא על הפרק מבחינת ישראל – ייצאו לדרך רק רק בתחילת 2023.

כשאנחנו באמצע חודש נובמבר 2021, ההערכה בהתאחדות לכדורגל הבוקר היא שרק בתחילת 2022 יוכרע מי יהיה המאמן הבא והאם נפרדים סופית מוילי רוטנשטיינר. האוסטרי אמור לטוס לקראת סוף השבוע לביתו שם הוא יכין את הדו"ח המפורט שהוא מתכנן להעביר להתאחדות לכדורגל בחודש הבא. אז גם ייפגש עם אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, וינתח את הקמפיין שהסתיים אתמול. בהמשך ייפגש חסון עם חברי ועדת האיתור שפעלו לצידו למינוי רוטנשטיינר וביחד יוחלט האם נפרדים מהאוסטרי ועל איזה קווים של מאמן הולכים.

מאמן מ.ס. אשדוד, ברק בכר
"דווקא הרגשנו בבית". בכר | לירון מולדובן

אם רוטנשטיינר יעזוב, כפי שמסתמן, הסיכויים למינוי מאמן זר עולים על האפשרות למינוי מאמן ישראלי למרות שהמניות של ברק בכר במקום גבוה בשל ההצלחות שלו. גם רן בן שמעון זוכה להערכה גדולה אצל אורן חסון אף שהעונה הוא פחות מצליח עם מ.ס. אשדוד. לבן שמעון יש ניסיון כמאמן בזירה הבינלאומית אחרי שעמד על הקווים של נבחרת קפריסין בשנים 2017-2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי