גרמניה, נורבגיה ורומניה מועמדות להגיע למשחק ידידות בישראל

play
קאי האברץ שחקן נבחרת גרמניה | רויטרס
הכי כואב שיש: ישראל הובילה פעמיים, אך הפסידה 3:2 בסקוטלנד בדקה ה-90 03:50

בהתאחדות לכדורגל מנסים לסגור שני משחקי ידידות לחודש מארס. הגרמנים לא פוסלים הגעה לישראל. גם נורבגיה של הולאנד מועמדת. אם רוטנשטיינר לא ימשיך, השאיפה תהיה למנות מאמן כבר בשלושת החודשים הקרובים

(גודל טקסט)

במקביל להמתנה להחלטה על המאמן הבא של נבחרת ישראל, בהתאחדות לכדורגל רוצים לסגור שני משחקי ידידות לחודש מארס 2022 ונמצאים במגעים עם כמה התאחדויות כדי לסגור על צמד משחקים בחלון הבינלאומי הבא שמוקצה לטובת משחקי נבחרת.

ההתאחדות פנתה למספר מקבילות שלה באירופה כדי לסגור על קיום המשחקים. חלק הודו על הפנייה וסירבו בנימוס מכל מיני סיבות, וחלק מנהלות מגעים לקיום המשחקים. השם הכי מעניין מבחינת ישראל הוא של נבחרת גרמניה. ההתאחדות הגרמנית לא פוסלת קיום משחק ואף שוקלת את ההגעה לישראל.

ארלינג הולאנד שחקן נבחרת נורבגיה
בקרוב בישראל? ארלינג הולאנד | רויטרס

ההתאחדות הישראלית מעוניינת ששני המשחקים יהיו בארץ גם כדי להעניק חוויה לצופה הישראלי ובעיקר כי מצב התחלואה בקורונה בישראל הרבה יותר טוב מזה שבאירופה. מלבד נבחרת גרמניה שעשויה לשחק מול ישראל, גם נבחרת נורבגיה ונבחרת רומניה עשויות להיות השתיים שתשחקנה מול ישראל בחודש מארס 2022.

עדיין לא ברור מי יהיה זה שידריך את ישראל בחודש מארס והאם כבר ימונה מאמן קבוע, אבל ברור שאם וילי רוטנשטיינר לא ימשיך וכך זה נראה, השאיפה תהיה למנות מאמן לנבחרת כבר בשלושת החודשים הקרובים כדי שהוא ידריך את השחקנים בצמד משחקי הידידות הקרובים.