שרף: "בלבול חיפש לברוח מהנבחרת"

play
מרקו בלבול עוזר מאמן נבחרת ישראל | אודי ציטיאט
לפחות סיימנו במקום השלישי: 2:3 דחוק לישראל על איי פארו 02:51

המאמן הלאומי לשעבר התייחס ב-103FM לפרידה ממאמן הנבחרת: "אין היגיון בסירוב שלו, לא מבין למה הוא התעקש על השוער אלא אם זה היה תירוץ כדי להתפטר"

(גודל טקסט)

שלמה שרף, מאמנה הלאומי של ישראל שהוביל את הנבחרת בין השנים 1992 ל-2000, התראיין הערב (שלישי) בתכנית הספורט של 103FM וסיפק את התייחסותו המפתיעה להחלטתו של המנהל המקצועי החדש יוסי בניון להיפרד מהמאמן מרקו בלבול, עקב התעקשותו על זימון השוער הצעיר דניאל פרץ שבסופו של דבר יעמוד בשער הנבחרת הצעירה.

שלמה שרף
"אין שום היגיון בסירוב של בלבול, אלא אם הוא רצה לברוח מהנבחרת" | פלאש 90, משה שי

תחילה דיבר שרף על סיכויי הנבחרת הצעירה להעפיל לאליפות אירופה ב-2023: "הנבחרת עשתה כברת דרך והוכיחה יכולת גבוהה מאוד. היא אפילו היוותה יריבה לא שקולה, אלא טובה יותר מרוב הנבחרות. גם נגד גרמניה לא היינו חלשים, השחקנים הסתכלו לגרמנים בלבן של העיניים והפסידו רק 3:2. במשחק בית, שאני בטוח שיבוא אליו הרבה קהל, אפשר לעשות את זה. יש נבחרת מאוד מוכשרת, שמורכבת משחקנים בולטים בליגת העל ואני חושב שזה מה שנותן לי את ההרגשה שאפשר לנצח את גרמניה ופולין ולהעפיל מהמקום הראשון".

ההחלטה להיפרד מבלבול בשל סירובו לוותר על פרץ: "לדעתי מרקו חיפש תירוץ כדי להתפטר, אני לא חושב שהוא עד כדי כך טיפש כדי לא להבין שמשחק רשמי של הנבחרת הצעירה יותר חשוב ממשחק ידידותי".

מה משחק הידידות בגרמניה יכול לתרום לנבחרת: "אני לא יודע מי בחר את המשחק הזה ואיך זה נעשה ולא יודע כמה המשחק הזה יכול לתרום. נבחרת גרמניה של היום זו לא אותה נבחרת מלפני כמה שנים, גם היא נבחרת לא מגובשת ואפשר לשחק מולה ללא רגשי נחיתות".

לסיום אמר שרף על מינוי בניון למנהל המקצועי: "המינוי ראוי, אבל השאלה היא את מי הוא יבחר למאמן. הוא זה שצריך לקבוע מי יאמן ובלי שהוועדה תגיד לו כך או אחרת, כי אם כן אז שלא יתחיל לעבוד בכלל. הוא חייב לבחור את המאמן ואת צוותו".