זהבי הצהיר: בשל הפציעה לא אגיע למשחקי הנבחרת הקרובים

play
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל | דני מרון
ערן זהבי נפרד מאוהדי פ.ס.וו עם שער וניצחון, אך אייאקס זכתה באליפות 02:44

אחרי שהמריא מהולנד בחזרה לישראל, הודיע כוכב הנבחרת שיחמיץ את המפגשים עם איסלנד ואלבניה בגלל הפציעה שספג באימון פ.ס.וו, והוסיף: "אני יודע שכולם מחכים לידיעה על היעד הבא שלי, ואני מבטיח לעדכן ברגע שתתקבל ההחלטה"

(גודל טקסט)

ערן זהבי הודיע היום (שני) כי לא יהיה זמין למשימה הקרובה של נבחרת ישראל בשל פציעה שתיאלץ אותו להיעדר למשך כשלושה שבועות. משחקיה הקרובים של הנבחרת ייערכו במסגרת ליגת האומות, כאשר ב-2 ביוני יארחו הכחולים-לבנים את איסלנד במבחן הרשמי הראשון של אלון חזן. שמונה ימים לאחר מכן תתארח הנבחרת אצל אלבניה וב-13 ביוני תצא למשחק החוץ מול האיסלנדים. הכוכב נפצע באימון קבוצתו ההולנדית.

"לצערי הרב אעדר מהמשימה הקרובה של הנבחרת עקב פציעה קלה שתשבית אותי ל כשלושה שבועות", כתב זהבי בחשבון האינסגרם האישי שלו. על הדרך, הוסיף הבטיח שחקן פ.ס.וו עדכון בנוגע ליעדו הבא: "אני יודע שכולם מחכים לידיעה על היעד הבא שלי עם סיומו של החוזה בהולנד, ואני מבטיח לעדכן ברגע שתתקבל ההחלטה הסופית. בריאות לכולם".

פוסט האינסטגרם של ערן זהבי
| צילום מסך, עמוד האינסטגרם של ערן זהבי

ערן זהבי לא שיחק בניצחון הליגה האחרון של פ.ס.וו איינדהובן בהולנד על זוולה. זהבי כבש העונה 11 שערי ליגה ב-25 הופעות. הישראלי רשם נתונים דומים גם בעונה שעברה, בנוגע לכיבושים, אך העונה בישל זהבי שבע פעמים לעומת שלושה בישולים בעונה שלפני כן.