אופיר חיים: "המטרה היחידה שלנו – לעלות למונדיאליטו ולעשות היסטוריה"

play
מציב יעד גבוה. אופיר חיים | אתר רשמי, צילום מסך
יילה חוס מברך את נבחרת הנוער של ישראל 02:59

לקראת היציאה לאליפות אירופה, מאמן נבחרת הנוער רוצה לזכות באחד מחמשת הכרטיסים לגביע העולם. מדמון: "באים ליהנות מהחוויה"

(גודל טקסט)

אופיר חיים מבהיר לפני אליפות אירופה: נבחרת הנוער לא תסתפק בעצם ההעפלה למעמד. ביום ראשון ייצא לדרך טורניר היורו עד גיל 19, וישראל תפתח את הופעותיה מול סרביה ביום ראשון הקרוב. במסיבת עיתונאים מטעם ההתאחדות לקראת היציאה לסלובקיה בה תתקיים האליפות, הבהיר המאמן שהמטרה היא לזכות באחד מחמשת הכרטיסים למונדיאליטו שיתקיים ב-2023 באינדונזיה.

"אנחנו מאמינים בעצמנו, עשינו דרך ארוכה. עם האוכל בא התיאבון, ואנחנו לא מסתפקים בהעפלה", אמר המאמן. "אני לא מנסה להנמיך ציפיות, המטרה היא להגיע למונדיאל ולעשות היסטוריה, כי אף נבחרת ישראלית לא עשתה את זה לפני כן. זאת המטרה מבחינתנו".

מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים
מציב יעד גבוה. אופיר חיים | אתר רשמי, צילום מסך

קשר הנבחרת אילי מדמון הוסיף: "ברור שאנחנו מודעים לסקאוטים שיהיו ביציעים ויעקבו אחרי המשחקים. בטורניר כזה גדול מובן מאליו שיהיו אנשים שיבואו לראות, אבל זה לא יושב לנו יותר מדי בראש. אנחנו באים ליהנות מהחוויה, לשחק ברמה שאנחנו לא רגילים אליה. זה עוד משחקים שאנחנו חווים ברמה שאין בארץ. זה הדבר הראשון שיש לנו בראש".

במסע"ת נכח גם בוני גינצבורג, המשנה למנהל הטכני יילה חוס, שאמר: "לנו חשוב פיתוח הכדורגל וההתפתחות של השחקנים. עד עכשיו נבחרת הנוער שיחקה 16 משחקים בינלאומיים, ופיתוח השחקנים היה מרשים מאוד. שישה שחקנים בנבחרת כבר שיחקו בליגת העל. שני שחקנים – אוסקר גלוך וסתיו למקין – שיחקו עם הנבחרת הצעירה. להגיע לאליפות אירופה זה בונוס אדיר לילדים האלה, שמקבלים הזדמנות לשחק ברמה הגבוהה ביותר. יש לנו נבחרת מאוד צעירה, הכי צעירה בטורניר לדעתי. יש הרבה מאוד שחקנים בשנתון 2004. השנתון הזה מהווה 50 אחוז מהסגל, והשחקנים האלה פה בגלל שהם טובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי