"גאון כדורגל, יקבל המון הצעות": דוחות הסקאוטינג על אוסקר גלוך

play
אוסקר גלוך, קשר נבחרת ישראל הצעירה | קובי אליהו
סיטואציה מוזרה: מכבי חיפה הפסידה 3:1 למכבי ת"א וזכתה מעשית באליפות 05:46

ציידי הכישרונות ביורו עד גיל 19 עוקבים מקרוב אחרי הכישרון של מכבי תל אביב: "מנהיג אמיתי, חכם עם ובלי הכדור, עם נוכחות עצומה"

(גודל טקסט)

אוסקר גלוך הותיר רושם מצוין במשחקו הראשון ביורו עד גיל 19. הקשר בן ה-18 של מכבי תל אביב כבש ב-2:2 של ישראל עם סרביה, הציג יכולת טובה והרשים את עשרות הסקאוטים שנכחו ביציעים.

בין היתר נציגים מיובנטוס, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם נכחו באצטדיון, אולם לפי דיווח בספרד "לאספניול יש יתרון במרוץ" להחתמת השחקן הכישרוני, שהחל לפרוץ בפלייאוף העליון של העונה החולפת אחרי שקיבל הזדמנות ממלאדן קרסטאיץ'.

סקאוטים שהגיעו לצפות מקרוב ביהלומים של היבשת, שטחו ברשתות החברתיות את הרשמים הראשוניים שלהם מגלוך. אחד מהם הגדיר אותו כ"גאון הכדורגל מתל אביב", ושיבח את יכולות ניהול המשחק שלו. "הוא יש לו נוכחות עצומה בהתקפה. הוא מנצל עד תום המהירות שלו, ובעיקר משחק בצורה חכמה מאוד, הרבה מעל לשחקן הממוצע בגילו. הוא מספר 10 אמיתי, ומציג יכולות מצוינות עם ובלי הכדור. אין ספק שאחרי הטורניר הזה הוא יקבל המון הצעות מקבוצות בכירות באירופה".

אוסקר גלוך, קשר נבחרת ישראל הצעירה
יסיים את הטורניר עם מחזרות חדשות? אוסקר גלוך | קובי אליהו

הסקאוט הספרדי מאנו אסקודר כתב ש"אוסקר גלוך נראה כמו שחקן מעניין מאוד. הוא עושה פעולות נהדרות בין הקווים של ההגנה ומקבל החלטות מהירות בנגיעה הראשונה בכדור. היו לו דקות טובות מול סרביה".

הסקואטית איזבלה רוג'רי כתבה: "אהבתי את אוסקר גלוך, קשר התקפי שהציג מהירות מרשימה עם הכדור וזיהוי מרשים של שטחים. הוא כבש שער יפה ומראה יכולות סיום מרשימות, תמיד מנסה ליזום וגם הטכניקה שלו טובה".

סקאוט נוסף ניתח: "גלוך קשר דינמי מאוד, קורא את המשחק מצוין ויודע לשחק בין הקווים עם המון איכות. הנגיעה הראשונה שלו בכדור מרשימה, ויש לו מספיק קואורדינציה כדי לזהות מתי צריך לבעוט ומתי למסור. יש לו בעיטה טובה בשתי הרגליים, והוא נראה כמו מנהיג נהדר עבור נבחרת ישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי