נבחרת הנוער תנסה לעשות היסטוריה מול אוסטריה, סלמן יפתח?

play
אחמד סלמן, שחקן נבחרת הנוער | אתר רשמי, אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל
שערים של גלוך וסלמן לא הספיקו, ישראל ספגה בתוספת הזמן מול סרביה 04:00

אחרי ה-2:2 המתסכל מול סרביה, נבחרת ישראל תחפש ניצחון במחזור השני של בית ב' באליפות אירופה (רביעי, 18:30, ספורט4). קנצפולסקי: "יש להם שחקן מברצלונה ושמות מטורפים"

(גודל טקסט)

אחרי הספיגה המתסכלת בתוספת הזמן מול סרביה ואיבוד שתי הנקודות במחזור הפתיחה של בית ב' ביורו עד גיל 19 הנערך בסלובקיה, נבחרת הנוער של ישראל תפגוש מחר (רביעי, 18:30, ספורט4) את אוסטריה ותנסה להשיג מולה את הניצחון הראשון אי פעם באליפויות אירופה. האוסטרים הפסידו ביום ראשון 2:0 לאנגליה, שתהיה יריבת ישראל במחזור הסיום במוצ"ש.

אוסקר גלוך, קשר נבחרת ישראל הצעירה
העיניים יופנו בעיקר אליו. אוסקר גלוך | קובי אליהו

שני המפגשים הקודמים בין הנבחרות הסתיימו בניצחונות של אוסטריה, כולל 0:3 על ישראל של אלי אוחנה ביורו 2014 בהונגריה. אוסקר גלוך, שמעורר עניין רב בקרב סקאוטים מרחבי אירופה שהגיעו לטורניר, התגבר על הפציעה מדקות הסיום במשחק מול סרביה ויהיה כשיר. המאמן אופיר חיים צפוי להעניק את חולצת ההרכב לאחמד סלמן שנכנס מצוין כמחליף וגם כבש ביום ראשון.

הבלם סתיו למקין אמר לקראת המשחק: "יהיה לחץ גבוה, שתי הנבחרות אוהבות לשחק כדורגל ולא באות להתגוננן. נבוא כדי לתקוף ולנצח". אל ים קנצפולסקי, חברו מהפועל תל אביב, הוסיף: "ידענו מהתחלה שאוסטריה חזקה מאוד. יש שם שחקן מברצלונה ושמות מטורפים, רובם משחקים בבוגרים. נצטרך לשפר את הקצב במשחק שלנו, נעבור על הדברים הטקטיים ונגיע מוכנים".

היריבה מציגה בראש ובראשונה את יוסוף דמיר, הכישרון הכי מדובר של הכדורגל האוסטרי, שהיה בברצלונה, חזר לראפיד וינה והספיק לרשום ארבע הופעות בנבחרת הבוגרת. לצדו נמצא הקפטן ארווין אומיץ' שמשתייך ליובנטוס. המאמן מרטין שרב אמר לקראת המשחק: "אחרי ההפסד לאנגליה, אנחנו פוגשים את ישראל שהיא יריבה שווה. היא לא תיתן לנו מטר של מרווח עם הכדור ואנחנו צריכים להיערך למאבק קשה. זו נבחרת שמתגוננת נמוך וטובה מאוד בהתקפות מעבר. נצטרך להתכונן לזה ולא לאפשר לה לנצל את המצבים האלה".