אופיר חיים: "אנחנו שואפים לטופ, הכוח שלנו הוא באחדות"

play
אחת המטרות: להעפיל לאליפות העולם. אופיר חיים (מימין) | אתר רשמי, אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל
גלוך ועבד כיכבו עם שער ובישול כל אחד, 2:4 ענק לנבחרת הנוער על אוסטריה 04:05

מאמן נבחרת הנוער התמוגג אחרי הניצחון על אוסטריה: "מותר לנו לחגוג. עלייה לחצי הגמר תהיה הישג מטורף עבורנו. על המשחק מול אנגליה: "אנחנו מעריכים ומכבדים אותה, אבל לא חוששים ושואפים לנצח"

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער של ישראל עשתה היסטוריה כשניצחה 2:4 את הנבחרת המקבילה של אוסטריה. עבד, לוגסי, מדמון וגלוך כבשו לנבחרת של אופיר חיים, שעשויה למצוא את עצמה במונדיאליטו אם תסיים במקום השני בבית – מה שמאוד סביר לאור העובדה שהיא צברה 4 נקודות בשני מחזורים כשנותר משחק אחד לסיום שלב הבתים. גם אם הנבחרת תנשור למקום השלישי, היא תשחק מול הנבחרת שסיימה שלישית בבית המקביל ביום שלישי הבא למפגש שבו המנצחת תעפיל למונדיאליטו.

אגב, במשחק המקביל בבית אנגליה הביסה את סרביה 0:4 והמשמעות: תיקו מול האנגלים יספיק כמובן לעלייה לחצי הגמר וגם הפסד מינימאלי ישלח את ישראל לחצי הגמר, אלא אם כן הסרבים יפרקו את אוסטריה במשחק המקביל. תרחיש לא ממש סביר לאור יחסי הכוחות בין הנבחרות.

שחקני נבחרת הנוער חוגגים עם אוסקר גלוך
העתיד כבר כאן. אוסקר גלוך | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אופיר חיים אמר לאחר המשחק: "אני כל כך סומך על השחקנים האלו. יש פה שחקנים צעירים בגיל, אבל כל כך בוגרים. לא יודע איך ייגמר המשחק הבא, אבל אנחנו נבוא מוכנים".

על המשחק האחרון מול אנגליה: "אנחנו נשחק את הכדורגל שלנו, נעשה את ההתאמות לנבחרת כזו. אבל אנחנו לא חוששים. נשחק כדורגל התקפי ושמח".

"אחרי סרביה הייתי מתוסכל. אני יודע מה הנבחרת שלנו יכולה לעשות. זאת הנבחרת שאני מכיר, נגד סרביה שיחקנו לא טוב ובגלל זה לא הבקענו את השלישי וספגנו את השני. השחקנים יודעים שאנחנו שואפים לטופ, יודעים שהשמיים הם הגבול עבורנו. זה הכוח שלנו, אנחנו מאוחדים. עשינו את זה היום, אבל עדיין יש לנו את אנגליה ואנחנו רוצים לעלות לחצי הגמר. הישג מטורף מבחינתנו".

תאי עבד, שהצטיין במשחק עם שער ובישול יפהפה, הוסיף: "יש לנו קבוצה קטנה עם כימיה מטורפת. כולם משחקים בשביל כולם, זה מתחיל בחדר הלבשה וזה מתפרץ לדשא בכל הכח. לקראת אנגליה נבוא צנועים כמו היום וכמו לכל משחק, נקבל הדרכות מאופיר ונקווה להכי טוב שאפשר"