גלוך יימכר ב-10 מיליון יורו? "מעטים ציפו שישפיע כל כך הרבה"

play
הנציג של דור הזהב החדש. גלוך | אתר רשמי, אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל
הישג היסטורי: למרות 1:0 לאנגליה, נבחרת הנוער בחצי גמר היורו 03:00

טור-כריסטיאן קרלסן ניתח את הישראלי המוכשר כאחד המצטיינים ביורו: "מבריק טכנית, צבר מעריצים רבים, לפרקים לא ניתן להתמודד איתו"

(גודל טקסט)

אחד הגורמים המרכזיים בהעפלת נבחרת הנוער של ישראל למונדיאל עד גיל 20 הוא אוסקר גלוך, שעד כה הבקיע שני שערים ביורו וסייע לנבחרת של אופיר חיים להעפיל לחצי הגמר בטורניר. בימים האחרונים גבר השיח סביב הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב, כמו גם הספקולציות על מעבר אפשרי שלו הקיץ, לאור כמות הסקאוטים הרבה שעוקבים אחרי הנבחרות ביורו. הבוקר (ראשון) הגיע תורו של טור-כריסטיאן קרלסן, מנהלה המקצועי לשעבר של מכבי חיפה, לנתח את גלוך בטור ל-ESPN.

"גלוך כבר היה ברדאר של סקאוטים רבים, אחרי שהרשים ברמת המועדונים ובלט בשלבי המוקדמות ליורו, אבל מעטים ציפו מהישראלי להשפיע כל כך הרבה", כתב קרלסן. "מדובר בקשר התקפי בוגר, חכם ומבריק מבחינה טכנית – שלפעמים משחק כמספר 8, לפעמים מספר 10 או שחקן כנף יצירתי".

אוסקר גלוך, קשר נבחרת ישראל הצעירה
"צבר מעריצים רבים". גלוך | קובי אליהו

כמו כולם, גם הפרשן הנורבגי קרא את הדיווחים על העלייה במחיר של גלוך וההתעניינות מצד מספר קבוצות באירופה: "הוא צבר מעריצים רבים בזכות התצוגות שלו, והדיבורים על מעבר תמורת 10 מיליון יורו הולכים וגוברים".

עוד ניתח קרלסן: "קשה מאוד לחטוף לו כשהוא מגיע בכדרור מול המגן, גלוך הוא דריבליסט מבריק ונראה שהוא תמיד אוסף את הכדור בעמדות הכי אידיאליות ומצליח לסדר מצבים לחבריו לקבוצה במסירות מדויקות. הנגיעה הנפלאה שלו, שסידרה לישראל את השער שקבע 1:2 נגד אוסטריה, הייתה לא פחות מעילאית, ולפרקים פשוט לא ניתן היה להתמודד איתו, עם האינטואיציות והכישרון שנדיר לראות ממישהו כל כך צעיר בשליש האחרון של המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי