בנט שוחח עם אופיר חיים: "איחדתם את כולנו, הבאתם אושר לעם שלנו"

play
גאווה ישראלית. נבחרת הנוער | אתר רשמי, מכבי תל אביב
גאווה ישראלית: נבחרת הנוער בגמר אליפות אירופה אחרי 1:2 על צרפת 04:08

ראש הממשלה בירך את מאמן נבחרת הנוער אחרי ההעפלה ההיסטורית לגמר אליפות אירופה: "רואים שיש לכם גם מקצועיות וגם נשמה". אופיר חיים השיב: "הרגשתי שכל המדינה מאחורינו"

(גודל טקסט)

ההישג האדיר של נבחרת הנוער לא הותיר אף אחד אדיש. הבוקר (רביעי) שוחח ראש הממשלה נפתלי בנט עם מאמן הנבחרת אופיר חיים, ובירך אותו על ההעפלה ההיסטורית לגמר היורו, אחרי ניצחון סנסציוני על צרפת שנחשבה לפייבוריטית לזכייה בטורניר.

"איזו היסטוריה, איזו גאווה, איזה אושר הבאתם לעם שלנו", אמר בנט לחיים. "כולם רואים שיש לכם לא רק מקצועיות, אלא בעיקר – נשמה גדולה. אני מתפלל שננצח, עצם זה שעליתם והגעתם לגמר, זאת היסטוריה. אני מבקש שתמסור לכל השחקנים את האהבה שלי, את הגאווה, את החיבוק ובעיקר את הההצלחה. אתם עולים לזירה לא רק בשמכם, אלא בשם כל מדינת ישראל. וכשיש את עם ישראל מאחורייך, אני אופטימי".

שחקני קבוצת הנוער של מכבי תל אביב שעלו לגמר היורו עם נבחרת ישראל
גאווה ישראלית. נבחרת הנוער | אתר רשמי, מכבי תל אביב

אופיר חיים הודה לראש הממשלה על הברכות ואמר לו: "אני מאושר, אני כל כך שמח. הרגשתי שכל המדינה מאחורינו, זה ממש מדהים".

ביום שישי הקרוב בשעה 21:00 תתמודד הנבחרת בגמר נגד נבחרת אנגליה, לה הפסידה 1:0 בשלב הבתים.

נבחרת הנוער מורכבת משחקנים עד גיל 19, וכוללת כמה שמות שהפכו לאחרונה למוכרים בקרב חובבי הענף. מעל כולם ניצב אוסקר גלוך, כוכב הנבחרת בן ה-18, שפרץ בחלק האחרון של העונה החולפת במדי מכבי תל אביב. גלוך כבש עד כה בטורניר שני שערים והוסיף בישול אחד, ולאור יכולתו הגבוהה מכבי תל אביב שוקלת למכור אותו הקיץ בסכום גבוה (דרישתה הראשונית הייתה 10 מיליון יורו).

שחקנים בולטים נוספים בנבחרת הם שחקן פ.ס.וו איינדהובן תאי עבד, שחקן מחלקת הנוער המצוינת של מכבי פתח תקוה אריאל לוגסי, ושחקני הפועל תל אביב ים אל קנצפולסקי, סתיו למקין ואור ישראלוב, שכמו גלוך גם הם כבר ערכו מספר הופעות בליגת העל.