סוכנו של זהבי: "פרישה מהנבחרת? מקווה שהדברים יסתדרו בהמשך"

play
למה כולם צריכים להתעסק בו עכשיו? זהבי | רויטרס
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9 04:29

רונן קצב הגיב לפרשה ב-103FM: "ערן לא אמר שלא יבוא לנבחרת. שנים הוא ישן לבד, למה שזה ישתנה לפני משחק כל כך חשוב?"

(גודל טקסט)

סוכנו של ערן זהבי, רונן קצב, התראיין הערב (חמישי) לתכנית הספורט של רדיו 103FM בעקבות הפרשה שנוצרה היום סביב חלוץ מכבי תל אביב, על רקע אי זימונו לנבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים נגד אלבניה בשל סירובו לחלוק חדר שינה עם שחקן נוסף.

לאחר שזהבי הגיב לסערה בפוסט באינסטגרם וכתב שהוא "בהלם שכך יסתיים חלקו" שלו במדים הלאומיים, קצב התייחס לאפשרות שהכוכב אכן יפרוש מהנבחרת: "אני מקווה שהדברים יסתדרו בהמשך, אף פעם אל תגיד אף פעם".

הסוכן התייחס להתעקשות השחקן לישון לבד: "כל אחד מסתכל על זה באור אחר. במשך כל השיחות שלו במשך השבוע, ערן לא אמר לרגע שהוא לא יבוא לנבחרת. הוא רצה להגיע וגם כשהדיון המשיך, הוא לא אמר שלא. הוא די בהלם ולא האמין שלא יזמנו אותו. הנקודה שלו די פשוטה, זה עניין מקצועי לאורך כל הדרך. כבר שבע שנים בקבוצות וארבע שנים בנבחרת שהוא מתכונן לאימונים ולמשחקים בצורה הזאת. הוא הולך לישון מוקדם וקם מוקדם, ולא רוצה שיפריעו לו. המשחק מול אלבניה לא מספיק חשוב כדי להתחשב בזה?".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל
| דני מרון

בתגובה לטענה כי אישור ספציפי לזהבי לישון לבד לא ייראה טוב בעיני שאר השחקנים, קצב אמר: "נכון, אבל זה גם נכון שהנבחרת אישרה לו לישון לבד במשך שנים בכפוף להחלטת יו"ר ההתאחדות, כי זה חשוב לעתיד הנבחרת. למה שעכשיו זה ישתנה? המקצוענות של השחקן לא השתנתה. ערן גם אמר שהוא מוכן לשלם את החדר מכיסו. הוא ישן לבד שנים. עכשיו זה הזמן להגיד לו לישון בחדר עם מישהו?".

נציגו של זהבי סיכם: "בהרבה קבוצות ונבחרות יש שחקנים שישנים לבד. אין בזה שום דבר חריג. זה לא כי סתם החלטנו. אין לי שום בעיה עם הקו של יוסי בניון, שבונה הנחיות לנבחרת ישראל. זה בסדר. אבל לבוא ולהגיד עכשיו לא ובמשחק הבא אולי כן… למה להיתקע על משחק אחד כשהוא כל כך חשוב? האם ערן נפגע? מדובר במקצוען הכי גדול שהכרתי בחיים שלי. למה הוא צריך לוותר על עניין מקצועי לפני משחק כזה חשוב?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי