בנבחרת מחכים לבדיקה של ספורי, חטואל בהמתנה להחליפו בסגל

play
שחקן נבחרת ישראל רמזי ספורי | אודי ציטיאט
תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 18.9 06:17

קשר הפועל באר שבע ייבדק, חברו לקבוצה עשוי להחליפו. הנבחרת החלה להתאמן לקראת אלבניה בסגל חלקי, ניר ביטון שוחרר ואור דדיה זומן במקומו

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל החלה הערב (ראשון) בהכנות לקראת המשחק הגורלי בשבת באצטדיון בלומפילד נגד אלבניה (שבת, 21:45) בליגת האומות, אבל עלולה לאבד שחקן נוסף עוד לפני שכולם התכנסו.

בנבחרת מחכים כעת לבדיקה של רמזי ספורי, כשמצבו יתברר רק בבוקר. בתחילה דובר על רגישות בעקבות הפציעה בשריר הירך האחורי במשחק מול בני סכנין, לאחר מכן דובר על מתיחה ובכל מקרה מחר יידעו סופית. חברו לקבוצה רותם חטואל נמצא בהמתנה ועשוי לקבל זימון במקומו.

הבוקר שוחרר מהסגל ניר ביטון, שלא נכלל אתמול בסגל בניצחון של מכבי תל אביב 0:4 על בית"ר ירושלים לאחר שסבל מגב תפוס. לאחר התייעצות בין הצוות הרפואי של מכבי תל אביב לרופא הנבחרת ד"ר אודי קאופמן, הוחלט לוותר עליו ומי שזומן במקומו הוא מגן הפועל באר שבע, אור דדיה שבעברו כבר נמנה על סגל הנבחרת, אבל טרם זכה לשחק.

שון וייסמן שחקן נבחרת ישראל
שון וייסמן באימון הערב | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
דן גלזר שחקן נבחרת ישראל
אחד משני נציגי מכבי תל אביב בסגל. דן גלזר | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

כידוע, ממכבי תל אביב גם לא זומנו ערן זהבי שביקש להיות לבד בחדרו ודור פרץ, כך שהנציגים היחידים של הצהובים בנבחרת הם הקשרים דן גלזר וגבי קניקובסקי.

שחקני הפועל באר שבע, שחקני מכבי חיפה וכמה מהליגיונרים יצטרפו רק מחר, אבל בינתיים שון וייסמן הגיע מספרד ונכח באימון הערב יחד עם כמה מהשחקנים ששיחקו בליגה בשבת.