לפני זמביה וקפריסין: ליידנר נבחן בקבוצת המילואים, ו"נראה לא קשור"

play
הולך ומשתפר. ליידנר | ברני ארדוב
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.11 07:16

מגן הנבחרת ממתין להופעת הבכורה באולימפיאקוס, אבל לא הרשים גם את המאמן החדש. ביוון לא ריחמו: "בחזקת נעלם, עצם זר על המגרש"

(גודל טקסט)

עוד לפני שישתתף בצמד משחקי הידידות נגד זמביה ביום חמישי הקרוב ונגד קפריסין בראשון שלאחר מכן, דורון ליידנר ניסה להרשים את מאמן אולימפיאקוס, מיצ'ל, ללא הצלחה. אתמול (שבת) שותף המגן השמאלי למשך 87 דקות במשחק נגד קלמטה, בו נבחן מקרוב על ידי המאמן. מיצ'ל ביקש לבדוק את היכולות של ליידנר בזמן משחק והנחה להוריד אותו לקבוצת המילואים למשחק המדובר, אבל ביוון טוענים שהוא התאכזב ממה שראה.

"דובר רבות לאחרונה על הנוכחות, או אי הנוכחות ליתר דיוק, של דורון ליידנר. אחרי המשחק הזה, ברור מדוע הוא עדיין לא ערך את הופעת הבכורה שלו באולימפיאקוס", כתבו באתר "ספורטיים". "ליידנר היה בחז'ת נעלם. בנבחרת ישראל הוא הציג יכולת מעודדת, בעיקר בכל הנוגע לחלק ההתקפי, ובכל זאת שני המאמנים שעברו באולימפיאקוס העונה לא מצאו לנכון לשתף אותו".

שחקן נבחרת ישראל דורון ליידנר
עדיין בשלבי התאקלמות. ליידנר | ברני ארדוב

יש לציין שליידנר לא נרשם בסגל של אולימפיאקוס עד לאחרונה בשל בעיות בירורקטיות הנוגעות לדרכון הרומני שקיבל, אבל היוונים טוענים שהוא לא עומד בציפיות ללא קשר לכך.

"ליידנר הראה מעט מאוד ב-87 דקות על המגרש", כתבו. "הוא בקושי היה מעורב בהתקפה, יצר בעיות הגנתיות, עשה טעויות 'זולות' והתמהמה יותר מדי עם הכדור. גם ההגבהות שלו היו גרועות, ובסך הכל הוא רשם משחק בינוני ביותר. היו גם כמה רגעים קצת יותר טובים, אבל רוב הזמן ליידנר נראה לא קשור לכלום, כמו גוף זר שהגיע לאולימפיאקוס".