בבית"ר ישקלו שחרור שחקנים בשביל חיזוק, מחמאות לאבישי כהן

בית"ר חוגגת
בית"ר חוגגת | דני מרון

בבירה שמחו עם ה-0:3 המרשים על באר שבע: "שיחקו שם שמות, שלא יגידו אחרת". המגן זכה לשבחים. אשקלון מעוניינת בבריהון, בבית"ר ישקלו להשאיל שחקנים כדי להתחזק. מימר ביקר את אוהדי האלופה על הקללות כלפי בניון

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה מאוד בבית"ר ירושלים אחרי ה-0:3 המרשים על הפועל באר שבע אמש (ראשון) בגביע הטוטו (שסידר העפלה לשלב הבא), ועוד באצטדיון טרנר. המיני-משברון שהקבוצה עברה אחרי ההדחה מאירופה על ידי בוטב פלובדיב והנתק בין אלי טביב למאמן שרון מימר חלף עושה רושם.

עוד לפני המשחק דיברו על אנרגיות אחרות בעקבות ה-1:3 בשבוע שעבר על מ.ס אשדוד ואולי חשוב מכך – יישור ההדורים בין מימר לטביב. בבירה דחו את הטענות שהניצחון הושג בזכות ההרכב החסר יחסית של הפועל ב"ש. "שיחקו שם שמות כמו דן איינבינדר, דור אלו, דודו גורש, תומאש פקהארט ואחרים", אמרו בבירה בנוגע לטענה הזו.

ההגנה של הקבוצה נראתה טוב, כשלא מעט מחמאות סחט אבישי כהן, שהוצב שוב כמגן ימני. כהן, שלא התלבש כלל במשחקים הראשונים של הקבוצה, השתלב הפעם בתפקיד טוב יותר ביחס למשחק מול אשדוד (גרם לפנדל) ועושה רושם שיש לקבוצה לפחות אלטרנטיבה לעמדה הזו, במקרה שאנטואן קונטה ימשיך להיות מתופקד במרכז ההגנה. אחת המחלוקות בין טביב למימר הייתה בנוגע לקרדיט שצריך לתת לכהן.


אבישי כהן, סחט מחמאות (דני מרון)

הקשר/מגן בן ה-22, מסיים את חוזהו בסיום העונה ובזמן הקמפיין האירופי הייתה אופציה שיושאל במידה ויסכים להאריך את החוזה. בנוגע להתקפה, אמיר עגייב שוב זכה לקבל מחמאות אחרי שגילה יכולת טובה גם נגד אשדוד. "יש כאב ראש חיובי", אמרו במועדון בנוגע לריבוי האופציות בסגל של הקבוצה.

יחד עם זאת, גם מימר לא הסתיר את הכוונה להתחזק כשדיבר לאחר המשחק. העמדות המבוקשות הן בלם וחלוץ כאשר עשויות להיות התפתחויות בימים הקרובים. עם העמקת הסגל הגדול בלאו הכי, כמובן עולה השאלה אם ישוחררו מהסגל השחקנים שזוכים לפחות הזדמנויות. כפי שפורסם באתר ספורט1, יעקב בריהון, שנכנס אתמול כמחליף, מעורר עניין רב בהפועל אשקלון. בקבוצה הדרומית מאמינים כי יש סיכוי שבית"ר תסכים לוותר על בריהון לאור ריבוי הקשרים ההתקפיים בקבוצה.


מה הוא רומז על עתידו? בניון (דני מרון)

מה שהעיב במשהו על השמחה של בית"ר היה קריאות הקהל של באר שבע נגד יוסי בניון. המאמן שרון מימר התייחס לכך: "הקהל של באר שבע אחד הטובים, זו חוויה. חבל שהם הורסים את זה עם דברים כאלה. בניון הוא נכס, צריך לכבד אותו. יוסי אחד מהענקיים שהיו לנו בכדורגל, צריך לתת לו את הכבוד שמגיע לו".בדרכו מחדר ההלבשה לכיוון האוטו, נשאל בניון האם הוא סגור על החלטתו לפרוש בתום העונה. "קודם תנו לעבור את העונה הזאת ואחר כך נראה", אמר בחיוך מסתורי.   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי