פליקס נעים מונה למאמן בני סכנין, אלדד שביט ישמש כעוזרו הבכיר

פליקס נעים
פליקס נעים | צילום: דניאל סטרבורבדיס

המאמן שירד ליגה עם הפועל כפר סבא חתם על חוזה בקבוצה הצפונית, בצוותא עם שביט המחזיק בתעודת פרו, מה שידחוק את איימן חלאילה הצידה למרות תוצאותיו הטובות כמאמן זמני

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בבני סכנין לאחר ההפסד אמש (שלישי) 2:1 להפועל עכו בגביע הטוטו. במועדון הודו כי זה היה המשחק החלש ביותר של הקבוצה מאז פתיחת העונה, אבל תירצו כי מדובר בעומס של השחקנים ששיחקו ארבעה משחקים בשבוע וחצי.

בנוסף הקבוצה סובלת גם מסגל קצר יחסית בשל הפציעות של מחמוד קנדיל וסארי פלאח והעובדה שהבלם עלאא אבו סלאח והחלוץ עידן שמש טרם עברו בבקרה התקציבית. "בושה שכבר שבועיים נערכים משחקים ועדיין לא כולם עברו בבקרה התקציבית", אמר גורם במועדון. אם לא די בצרות אז גם המגן עלי עותמאן נפצע והוחלף, אך בסכנין מעריכים כי מדובר בפציעה קלה והשחקן יהיה כשיר למשחק הראשון בליגה מול הפועל עכו.

במועדון פעלו במהרה ומינו את פליקס נעים למאמן הקבוצה. נעים שאימן בעונה האחרונה בהפועל כפר סבא וירד עמה לליגה לאומית יהיה זה שיחליף את ז'אירו סבירסקי שפוטר לפני שבוע. נעים יקבל את ההזדמנות להוכיח את עצמו ולנסות ולהוביל את סכנין לפלייאוף העליון.

עוד הוחלט כי המאמן אלדד שביט ישמש כעוזרו וזאת גם בשל העובדה ששביט מחזיק בתעודת פרו. המאמן הזמני איימן חלאילה יישאר במערכת, אך נדחק הצידה אחרי במועדון החליטו להביא שני מאמנים בולטים.


נעים, קיבל עוד הזדמנות (עדי אבישי)

עתידו של הקשר ג'ונתן לוקה לא ברור. השחקן שהחליט לא להגיע לאימון הראשון השבוע, אך לאחר שיחה עם הנהלת הקבוצה הגיע לאימון, לא נכלל בסגל מול עכו ובסביבתו שוב דיברו על רצונו לעזוב. במועדון החליטו לאפשר למאמן החדש לקבל את ההחלטה לגבי הברזילאי.

בתוך כך, המועדון נקנס היום ב-7,500 שקלים בבית הדין של הההתאחדות. בבני סכנין טענו כי אוהדי הקבוצה לא ירקו על הקוון במהלך משחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה ומנהל הקבוצה ג'אמל גנאים אף אמר ש"המרחק מהכיסא הראשון ועד לקו השופט הוא 10 מטר ואם היה אוהד על הקו המרחק הוא 6.5 מטר. לא היה הרבה קהל אצלנו, 30-40 אוהדים".

הדיין נעם ליובין טען כי חוסר פעולותיה של סכנין למיגור התופעה אולי מעידות בחשש כי סכנין נמנעת מעימות עם אוהדיה וכי "סופה של הימנעות זו תהא בכך שאותם אוהדים מסיבה זו או אחרת יפנו זעמם כפיי הנהלת הקבוצה בזמנים קשים". למרות זאת, החליט לקנוס את הקבוצה ב-7,500 שקלים לפנים משורת הדין בשל העובדה שמדובר בתחילת עונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי