יעקב בוזגלו: אנחנו מאוד קרובים לסגור במכבי חיפה

בוזגלו
בוזגלו | צילום: דני מרון

אביו של הקשר ב-103FM: "מאור יחזור לפני הזמן, אי אפשר עדיין לברך אבל בקרוב". מקורבי עטר: "עובר תקופה קשה". גישושים נעשים בסביבת רמי גרשון

(גודל טקסט)
שביעות רצון במכבי חיפה מהעובדה שהקבוצה הבטיחה את העלייה לשלב הבא בגביע הטוטו עוד לפני סיום השלב הראשון. למרות ה-1:4 המוחץ בדרבי מול הפועל במועדון בטוחים כי הקבוצה עדיין זקוקה לחיזוק.


למרות אי הוודאות סביב הנושא של אלירן עטר בצוות המקצועי לא משנים את התוכנית ועדיין נותרה מטרה להביא קשר התקפי זר. במהלך הימים האחרונים קיבלו במועדון מספר מועמדים ולוזון צפוי לקבל החלטה עם מי מהשחקנים לפתוח במשא ומתן.




על המגעים עם מכבי ת"א בנוגע לחלוץ אמרו במועדון: "אם הם היו רוצים אותו, הוא כבר היה אצלם". גורמים בקבוצה אף סיפרו כי לא מן הנמנע כי עטר יוזמן לשיחה אצל ראשי המועדון שם יודיעו לו כי הם יורדים מהעסקה וכי הוא יצטרך לכבד את חוזהו. השחקן קיבל קללות וקריאות בוז מחלק מהאוהדים, אך במועדון ציינו כי היו כאלה שעודדו אותו. החלוץ לא חגג עם האוהדים את הניצחון הגדול ומקורביו סיפרו: "אלירן עובר תקופה לא פשוטה, אבל הוא חזק וייצא מזה".


במקביל רוצים במכבי חיפה לצרף בלם נוסף וכפי שנכתב בספורט1 לפני מספר ימים, אחת האופציות היא בלמה של גנט, רמי גרשון. ראשי המועדון שוחחו בנושא עם השחקן וסוכנו דודו דהאן ונראה כי יתקשו לשלם גם דמי העברה גבוהים לגנט וגם שכר גבוה לגרשון. עם זאת, במועדון הדגישו כי עדיין לא ירדו מהעסקה, וביקשו מדהאן להעביר את כל הנתונים הכספיים כולל את דמי ההעברה מגנט. לוזון והצוות שלו בוחנים מספר אופציות של שחקנים זרים בעמדה הזו, אבל במועדון ציינו כי אם הבלגים לא יקשו יהיה ניתן לקדם משמעותית את המהלך.


מי שכן נראה קרוב לחתימה הוא מאור בוזגלו. כזכור, אמש נפגש השחקן עם הבעלים יעקב שחר כדי לסגור את הפרטים האחרונים ובשני הצדדים אמרו כי העסקה על סף חתימה ולא מן הנמנע שההודעה הרשמית תצא כבר בימים הקרובים. "הייתה לנו מטרה להחתים ישראלי בכיר בקיץ הזה, בוזגלו זה בדיוק זה. אנחנו מקווים שיחזור מהפציעה במהרה ויהיה חלק מהקבוצה", אמר גורם במועדון.


ניקיטה רוקאביצה. החזיר ללוזון (ערן לוף)
ניקיטה רוקאביצה. החזיר ללוזון (ערן לוף)


אביו של הקשר, יעקב בוזגלו ציין בתוכנית הספורט של 103FM: "יש כמה נקודות קטנות שנותרו לסגור בימים הקרובים. דברים קטנים או גדולים. אי אפשר לברך על המוגמר. הבעתי את רצוני לסגור כבר לפני שלושה חודשים ומקווה שזה מה שיהיה".


מועד החזרה למגרשים: "נראה לי שמאור יחזור לפני הזמן, הרבה לפני. השיקולים שלי הם לא של מכבי חיפה. בסופו של דבר עובדה שאנחנו מאוד קרובים. יכולתי לומר שהכל סגור, אבל צריך להיות זהיר. עד שזה לא חתום, זה לא חתום".


היכולת של מכבי חיפה: "הבעתי את דעתי. זו קבוצה חזקה ואם לא הייתי חושב ככה, לא היינו מגיעים לשם. גם ללא קשר למאור זו קבוצה מאוד חזקה ותהיה כזו העונה".



על סף חזרה לכרמל (דני מרון)


בקבוצה היו מרוצים מהשיפור המשמעותי ביכולת של השחקנים. מי שזכה למחמאות הוא החלוץ ניקיטה רוקאביצה, שגילה יכולת מצוינת והבקיע פעמיים. השחקן זכה לאמון רב מצדו של המאמן גיא לוזון למרות לא מעט ביקורות במהלך העונה שעברה ועכשיו קיבל את התמורה. גם רועי קהת וגילי ורמוט שעלו מהספסל הראו שיש תחרות בריאה על ההרכב. 



הבלם אליסון דוס סנטוס נפצע בדקות האחרונות והמאמן גיא לוזון הורה לו לרדת מכר הדשא ולהותיר את הקבוצה בעשרה שחקנים, כיוון שכל חמשת החילופים כבר בוצעו. הברזילאי לא אהב את ההחלטה, אבל לוזון הסביר: "הוא לא קובע, רק אני. חלק מהאחריות שלי היא לשמור על בריאות השחקנים". בשל העובדה שהקבוצה כבר עלתה לשלב הבא בגביע הטוטו נראה כי חלק גדול מהשחקנים יזכו למנוחה במשחק ביום ראשון מול הפועל עכו, כולל דוס סנטוס.


מי שנפרד סופית מהמועדון הוא האורוגוואי גארי קגלמאכר, שלאחר חתימתו והצגתו בקורטרייק הבלגית אמר לאתר הרשמי: "רציתי להיות מנהיג וזה מה שלא יכולתי להיות בקבוצה, ולכן הרגשתי פחות טוב בגלל זה והחלטתי לעזוב. אולי אחזור בעתיד, אף פעם אי אפשר לדעת. הדבר החשוב לי ביותר הוא להיות שחקן משמעותי".


בתוך כך, נקנס היום המועדון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ב-1,500 שקלים. הדיין נעם ליובין הסתפק בקנס מינימלי מכיוון שהקבוצה הציגה סל פעולות נרחב במטרה למגר את תופעת האלימות מתוך יציעי הקבוצה – משמע תפסה בסופו של דבר את האוהד שהשליך כוס משקה לכר הדשא והרחיקה אותו ממשחקי הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי