הפועל ת"א הודחה מגביע הטוטו, האוהדים נגד איוניר

אריק ינקו
אריק ינקו | עדי אבישי

האדומים נכנעו 2:0 להפועל רמת גן והודחו בחצי הגמר, הקהל קילל ודרש את פיטורי המאמן: "כרגע אני על הקווים, אנחנו לא משחקים טוב". דגני נפצע והוחלף. האורדונים יפגשו בגמר את עפולה, שגברה 0:1 על אחי נצרת

(גודל טקסט)

שני משחקי חצי גמר גביע הטוטו בליגה הלאומית נערכו הערב (שלישי) ובסיום המשחקים נקבע כי בגמר תתמודדנה הפועל עפולה והפועל רמת גן, אולם הסיפור הוא הדחתה של הפועל תל אביב, שרשמה משחק רביעי ללא ניצחון בכל המסגרות מתוך חמשת האחרונים שערכה, שלושה מהם ברציפות.


הפועל רמת גן – הפועל תל אביב 0:2 

האורדונים נפרדו השבוע מהמאמן אריק בנאדו, אחרי שניצחו פעם אחת בלבד בליגה מאז פתיחת העונה, והערב באצטדיון בנתניה הם הצליחו להדהים את הפועל תל אביב הודות לשני שערים תוך שתי דקות – עדי תמיר כבש ראשון (33), לירן רוטמן הכפיל (33) ואוהדי הפועל תל אביב, שזכו לראות ניצחון אחד בלבד בחודש האחרון, קיללו ודרשו את פיטוריו של המאמן מוטי איוניר כבר מפתיחת המחצית השנייה.

איוניר אמנם לא ביצע יותר מדי שינוים בהרכב, כך שבין השאר פתחו שחר הירש, מוטי ברשצקי ואוראל דגני, אלא שבדקה ה-14 נפצע דגני והוחלף על ידי בנש ובדקה ה-31 קרן של ליעד ברקוביץ' מצאה את תמיר חופשי ברחבה והאחרון העלה את הפועל ר"ג ראשונה על לוח התוצאות. שתי דקות חלפו והיה זה לירן רוטמן שגלש היטב כדי להגיע לראשון להגבהה של טן וורד ולסדר לפטריסיו סייג, מי שהיה עוזרו של בנאדו, ניצחון חשוב להמשך הדרך וגמר גביע טוטו שני ברציפות למועדון.


איוניר. אוהדי הפועל ת"א דורשים את פיטוריו (מאור אלקסלסי)


מוטי איוניר
אמר בסיום: "תמיד צריך לקוות שיהיה טוב. אם הפועל ת"א במשבר? אני לא מאלה שנותן כותרות, אבל אנחנו לא טובים, נראים לא טוב ולצערי הרב איבדנו שלושה שחקנים חשובים והצעירים לא מצליחים לעשות את הדברים שאנחנו רוצים, לא רוצה לומר לא עומדים בלחץ כי זה היה בגביע הטוטו ולחץ לא היה. לא שמעתי מאף אחד מההנהלה. כולנו מקווים שהקבוצה תשתפר, אבל יש לנו בעיה עובדתית שלקס, דגני וידין פצועים ואליהם הצטרף גם גרץ.

"אני לא אומר אם זה ייאוש, שיקראו לזה איך שרוצים, אבל אנחנו לא משחקים טוב והרבה שחקנים איבדו ביטחון. צריך לעשות הכל כדי שניראה טוב יותר. החלק שלי בכך הוא העיקרי, אני אשם בהכל, אבל מאמין שאני יכול להוציא את העגלה מהבוץ. אני מאוד מקווה שכבר במחזור הבא נראה קבוצה אחרת. כרגע אני אמור להיות על הקווים במשחק הבא", סיכם המאמן.

הפועל עפולה – מכבי אחי נצרת 0:1
סגנית המוליכה בליגה הלאומית הופתעה ורשמה הפסד שני ברציפות, כשהפעם נכנעה 1:0 לעפולה משער מאוחר של עומר צלישר אחרי 81 דקות. נצרת כידוע נכנעה 4:0 למוליכה הפועל כפר סבא ביום שישי האחרון, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ואחרי שנכנעה עד אז רק ב-21.8.2017 לבית"ר ת"א/רמלה במחזור הפתיחה, רשמה הפסד שני רצוף שגם עלה לה בתואר הראשון של העונה.

הפועל עפולה מצדה, שבמחזור האחרון בלאומית סיימה ב-0:0 אצל מרמורק, ניצחה לאחרונה בליגה רק לפני חודש וחצי, אבל למרות שני ניצחונות ליגה בלבד העונה – בגביע הטוטו הריצה נמשכה וכעת היא תתחרה על התואר מול הפועל רמת גן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי