לוזון: נצטרך לבוא במלוא הריכוז כי ב"ש הקבוצה הכי טובה בארץ

גיא לוזון
גיא לוזון | עוזי גל

במכבי חיפה מתכוננים לחצי גמר גביע הטוטו מול האלופה, המאמן: "הוכחנו העונה שאפשר לנצח אותם". קאיו המאכזב צפוי לפתוח לצד קלאוס, כשהשניים עשויים לעזוב בינואר. הירוקים יעלו בהרכב משני, מאבוקה חזר לסגל

(גודל טקסט)

במכבי חיפה אמנם מדברים על רצון לזכות בגביע הטוטו ונוטים שלא לזלזל במפעל השלישי בחשיבותו, אך עדיין נראה שמשחק הדרבי ביום שני מעניין הרבה יותר את אנשי המועדון. בעקבות כך, מחר (חמישי, 21:00) תעלה הקבוצה למשחק חצי הגמר מול הפועל באר שבע בעיקר עם שחקני הספסל שלא שיחקו בשבת, ואף לא שותפו במשחקים האחרונים.

גיא לוזון התייחס למשחק ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "הדבר הכי חשוב בכדורגל הוא ליצור המשכיות ויציבות. יש לנו סגל טוב, נדע להיות חכמים ולהשתמש בו בצורה הכי נכונה שיש. המטרה היא לנצח את המשחק. אין עוררין על איכויות הסגל ויכולת המשחק של הפועל באר שבע, אבל הוכחנו השנה שאנחנו יכולים להתמודד איתם ולנצח. אין קשר בין שני המשחקים. נצטרך לבוא במלוא הריכוז והיכולת כדי לנצח את המשחק, כי ללא ספק הם הקבוצה הכי טובה בארץ".

גם רמי גרשון התייחס למשחק ואמר: "אנחנו מתכוננים בשיא הרצינות למשחק. כל משחק בשבילנו הוא חשוב. אנחנו לא מזלזלים במפעל ובמשחק הזה. כמובן שרוצים לנצח. בארץ נוטים קצת לזלזל בגביע הטוטו. כל מפעל הוא חשוב, במיוחד שאנחנו רוצים לצבור ביטחון ולהשיג תוצאות טובות. תוצאה טובה במשחק מול הפועל באר שבע יכולה לתת לקבוצה הרבה ביטחון להמשך הדרך בליגה. באר שבע קבוצה חזקה עם בסיס שרץ כבר כמה שנים ביחד ומביא הישגים יפים. לא יהיה קל לשחק נגדם, אבל אני חושב שיש לנו קבוצה לא פחות טובה עם הרבה כישרון. אנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה ללא ספק".

המאמן עדיין מתלבט לגבי החלק ההתקפי, כשמבחינת חוליית ההגנה נראה שכבר התקבלה לגבי ההרכב שיפתח במשחק. המגנים רז מאיר ועומרי בן הרוש ישחקו מול האלופה, כשבמרכז ההגנה תורגלו דקל קינן ויונתן לוי שזוכה להערכה רבה מהצוות המקצועי. בחלק הקדמי ניקיטה רוקאביציה עשוי לפתוח שוב לצד צמד הזרים המאכזבים קאיו וקלאוס.


קאיו. יוכיח שיש לו מה לתרום? (ערן לוף)

ההתבלטות נוספת של לוזון היא בעמדת הקישור כאשר ברור שגל אלברמן יפתח במשחק, אך טרם הוחלט מי שני השחקנים הנוספים שיפתחו לצדו. אופיר מזרחי שכבר ערך מספר אימונים מלאים נותר מחוץ לסגל, כמו יונתן לוי. ארנסט מאבוקה חזר לסגל אחרי פציעה. מאור בוזגלו צפוי לפתוח את המשחק מחר על הספסל.

קאיו וקלאוס נמצאים בראש רשימת המועמדים לעזיבה כבר בחודש ינואר, למרות שבמכבי חיפה מודים ששחרור מוקדם יעלה לקבוצה בסכומי עתק. לאחרונה עלה שמו של החלוץ היווני כמועמד לחזור למדינתו, אך לגבי הברזילאי אין כל הצעה קונקרטית ובצוות המקצועי עוד מאמינים כי יכול לתרום לקבוצה. "זאת ההזדמנות של קאיו להוכיח שהוא שווה הרכב", אמרו הבוקר בקבוצה. "גם הוא מבין שהוא מאכזב עד עתה".

קלאוס. יחזור ליוון או ישאר בישראל? (דני מרון)
קלאוס. יחזור ליוון או ישאר בישראל? (דני מרון)

במידה ויוחלט כי קלאוס יעזוב את הקבוצה בחודש ינואר הוא יכול לשוב רק לפאוק, במדיה כבר שיחק בתחילת העונה בליגה האירופית. בחיפה מודעים לכך ולכן זאת סיבה נוספת, מעבר לסיבה הכספית, לפיה ישנו סיכוי כי היווני שאינו מרשים עד עתה יצטרך להישאר בקבוצה עד תום העונה או לחילופין פאוק עצמה תסכים לקבל בחזרה את החלוץ.

בנושא אחר, המנהל הטכני מו אלאך שנכח אתמול בחלק מהאימון ממשיך לבדוק אופציות לחיזוק לקראת חודש ינואר וכבר פנה למספר סוכנים בהולנד בבקשה למצוא מגן שמאלי זר שיצטרף לחיפה כבר במועד ההעברות הקרוב.

הרכב משוער: עומרי גלזר, רז מאיר, עומרי בן הרוש, דקל קינן, רמי גרשון, גל אלברמן, רועי קהת, סינטיהו סלליך, קאיו, רוקאביצה, קלאוס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי