כץ: "עשינו שגיאה אחת וזה היה סיפור המשחק. תמאש לא החלטי"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

הבעלים לא לקח קשה את ההפסד הראשון וגם סיפר שלא ברור מתי תסתיים הסאגה סביב הרומני, בינתיים קוויאר שוב הביע נכונות להצטרף. והבה: "המטרה של הפועל חיפה היא כל שנה להיות בפלייאוף העליון"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה יצאו ברגשות מעורבים מההפסד אתמול (שבת) 2:0 למכבי נתניה במחזור הראשון של גביע הטוטו. מצד אחד הקבוצה ספגה שני שערים ואף סיימה את המשחק בעשרה שחקנים, אבל מצד שני גם בצוות המקצועי וגם הבעלים יואב כץ הביעו שביעות רצון מהשחקנים ברוב דקות המשחק.

כץ אמר: "היה לנו משחק לא רע בסך הכל. עשינו שגיאה אחת לקראת סיום המשחק וזה היה הסיפור של כל המשחק. אני לא יודע אם אני מרוצה אבל אני בטוח שיש לנו סגל טוב ומאמן מצוין ותהיה לנו קבוצה טובה".

אחת השאלות המסקרות היא שוב סוגיית גבריאל תמאש, שעדיין לא נמצא פתרון או החלטה של המועדון לגביו. כץ הודה: "לטנגו צריך שניים, ובינתיים תמאש לא החלטי. זה ייקח עוד קצת זמן". בכל מקרה, במועדון כבר בוחנים אופציות חלופיות ומעבר לשיר צדק מהפועל באר שבע עלה שוב שמו של הבלם הספרדי הוותיק קרלוס קוויאר בן ה-36, שכבר היה מועמד מספר פעמים בעברו, אך זה לא הסתדר, ובימים האחרונים שמו שוב עלה על הפרק. השחקן מעוניין להרוויח סכום של כ-160 אלף דולר.


קוויאר. אולי הקיץ הוא יגיע לכרמל? אודי ציטיאט)

למרות ספיגת שני השערים בקבוצה שיבחו את מרכז ההגנה, כאשר גם גיא משפתי המחליף הציל גול מקו השער. גם הבלם החדש בן והבה זכה למחמאות ואמר בסיום: "אנחנו מאוכזבים, אבל לא מעבר לזה כי זה רק משחק ראשון בגביע הטוטו. אני לא לחוץ בכלל".

הבלם התייחס גם לסוגיית תמאש ולאופציה לשחק עם ארבעה שחקני הגנה או שלושה בלמים וענה: "אין לי העדפה לגבי השיטה ולא אכפת לשחק בכל צד של הבלמים. אנחנו לא מתעסקים בפרשת תמאש ואני מרוצה שאני נמצא תחת חיים סילבס עימו שיתפתי פעולה בעבר. אני רוצה להודות לקהל הגדול שהגיע לכאן".

החלוץ מהראן לאלה, שנכנס כמחליף, קיבל את סרט הקפטן כמחווה על חזרתו למגרשים לאחר שנתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי