פרנסיס קיירמה יחתום בהפועל ת"א, רונאלדו ואסקס יושאל

פרנסיס קיירמה
פרנסיס קיירמה | לירון מולדובן‎

הקשר שהרשים במשחק נגד מ.ס. אשדוד יהפוך לזר השלישי של ניסו אביטן, ויטלי גנון יצטרף בשבוע הבא. במועדון הבהירו למרווין פירסמן: מקרה כזה לא יכול לחזור

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב כבר הריחה ניצחון ראשון כשהובילה 0:2 על מ.ס אשדוד במחזור השני של גביע הטוטו אך איבדה את היתרון בשלומיאליות ונכנעה 3:2. יחד עם ההפסד במחזור הפתיחה להפועל רעננה, הקבוצה של ניסו אביטן תתקשה לסיים במקום הראשון ולא תעפיל לחצי הגמר. ביום ראשון תשחק הקבוצה נגד בית"ר ירושלים באצטדיון המושבה במשחק יוקרתי מאוד.


אחת מנקודות האור במשחק הייתה היכולת של הקשר הגנאי פרנסיס קיירמה שכבש שער וגילה יכולת טובה ובעקבות כך יחתום היום על חוזה במועדון לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ רונאלדו ואסקס ששיחק גם הוא אתמול בי"א יושאל לקבוצה אחת. ויטלי גנון יוחתם בשבוע הבא.


במועדון הביעו אכזבה אך שמרו על אופטימיות: "יש שלושה שבועות לפתיחת העונה, חייבים להרים את הראש דווקא נגד בית"ר. הקבוצה תתחבר ובקרוב נשפר את הסגל הן מבחינת זרים והן מבחינת ישראלים".



שחקני הפועל חוגגים עם קיירמה. ההתחלה הייתה מבטיחה (לירון מולדובן)


בקבוצה ממשיכים להמתין לבלם הפועל באר שבע, שיר צדק, שיצטרף  לאחר שיגיע להסדר פרידה מבאר שבע וגם להחלטה הסופית של אוראל דגני על הישארותו במועדון.


ובחזרה למאמן. אביטן אמר על איבוד יתרון שני השערים: "עשינו את המשחק קל בפתיחה, הכל היה בידיים שלנו, שלטנו בצורה מוחלטת. שילמנו מחיר כבד על טעויות, מרווין פירסמן נהג בחוסר אחריות. אנחנו מאוכזבים בדיוק כמו אחרי המשחק נגד הפועל רעננה, אך כשאני מנטרל את האכזבה, השחקנים מבינים מה אני רוצה מהם. השינויים בהרכב נבעו בשל חלוקת עומסים. אנחנו שואפים לנצח בכל הרכב, זה היה שבוע עמוס". במועדון יש כעס גדול על הבלגי ונאמר לו שאם מקרה כזה יחזור על עצמו, הוא עלול למצוא  את עצמו מחוץ לקבוצה.


אביטן יוזמן לוועדת משמעת לאחר שהורחק על ידי השופט אוהד אסולין. לפי הדו"ח שהגיד השופט הבוקר להתאחדות, המאמן פנה אליו לאחר הפנדל ואמר: "מה, אתם בדיחה?" ולכן הורחק, זאת בנוסף ליציאה מהאזור הטכני עליה בלבד לא היה מורחק. מסתמן כי העונש הצפוי על יציאה מהאיזור הטכני והתבטאות נגד השופט יגררו הרחקה למשחק נגד בית"ר ירושלים. המאמן נשמע כועס לאחר המשחק. פירסמן ממתין לדו"ח השופט ועשוי להיות מוזמן לוועדת משמעת בשל האגרוף ששלח לעברו של החלוץ שובל גוזלן.



פירסמן. ביצע שגיאה קשה (אריאל שלום)


בקבוצה בכל זאת מצאו שתי נקודות אור, הקשרים שי אליאס ואור אינברום ששיחקו היטב והוכיחו שהמאבק על חולצת ההרכב העונה יהיה לא פשוט. 
השוער יואב ג'ראפי אמור לעבור היום בדיקה נוספת באצבע אותה שבר באימון יום שישי ויתתברר אורך זמן ההחלמה. השוער אריק ינקו שב אל בין הקורות לאחר כמעט שנה של ישיבה על הספסל וימשיך לשחק עד להחלמתו של ג'ראפי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי