"גוזלן ייאבק על תואר מלך השערים". אבו עקל יחתום

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים | לירון מולדובן‎

שמחה גדולה במ.ס אשדוד לאחר המהפך הנפלא נגד הפועל ת"א: "בעבר לא היינו מנצחים משחק כזה. מצפים לעונה מוצלחת עם מגדרות שיוגדרו תוך כדי תנועה". גורדנה ייעדר למשך שלושה שבועות, אך יהיה כשיר למחזור הפתיחה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד הייתה אחראית אולי להפתעה הגדולה ביותר בגביע הטוטו עד כה כשהפכה פיגור כפול לניצחון מרשים 2:3 על הפועל ת"א אתמול (שלישי) במגרשה הביתי. בקבוצה שמחו מאוד בסיום המשחק והדגישו כי אשדוד ממשיכה את המומנטום מהעונה שעברה. גורם במועדון: "בעבר לא היינו חוזרים למשחק לאחר פיגור כזה. יש רוח חדשה בקבוצה. אנחנו מצפים לעונה מוצלחת כשהמטרות יוגדרו תוך כדי תנועה".

מי שפילס את דרכו בקבוצה בצורה משמעותית ומוגדר כנקודת האור הבולטת של הקבוצה הוא המחליף שהוביל לשינוי, פירס אבו עקל שהגיע מהפועל איכסל היורדת לליגה הלאומית. אבו עקל ממשיך את היכולת הטובה ממחנה האימונים בסלובניה והוא אמור לחתום עד סוף השבוע יחד עם נאור עבודי. הקשר הזר סמואל אלאבי החלים מפציעה ואמור לשוב להופעת הבכורה ולשחק בשבת נגד סקציה נס ציונה. 

במשחק אתמול נבחן הבלם הקמרוני ג'רום ג'יהאוטה שהחלטה לגביו תתקבל עד לסוף השבוע. במשחק ביום שבת ייבחן גם הבלם הברזילאי גולברטו דה סילבה שגדל בברזיל בפלמיירס. באשדוד ממשיכים להמתין לבלם נבחרת אוגנדה, טימותי אוואני, שאמור לנחות בישראל בקרוב ויהיה הבלם המוביל של הקבוצה לעונה הבאה. תנאיו הכספיים כבר סוכמו והוא יחתום לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות.


משה אוחיון ורוני אוואט. באשדוד מרוצים (לירון מולדובן)

בקבוצה שיבחו את החלוץ החדש שובל גוזלן שכבש את שער הניצחון בדקה האחרונה ועוד קודם לכן סחט את הפנדל שהוביל ל-2:2. בקבוצה אפילו מאמינים שהחלוץ יהיה מאלה שיאבקו על תואר מלך השערים בליגת העל. גוזלן אמר: "אני מתרכז רק במשימה הקרובה – העונה הנוכחית במ.ס אשדוד ולא חושב רחוק. הגעתי לאשדוד שהיא בית חים והשאיפה שלי היא להוביל את הקבוצה לעונה מוצלחת".

למרות זאת לא הכל שמח באשדוד: רועי גורדנה סובל מתת-פריקה של עצם הבריח והוא ייעדר למשך שלושה שבועות. מהמועדון נמסר כי הוא יהיה כשיר למחזור הפתיחה של הליגה.

המאמן רוני אוואט לא תכנן לנהל את המשחק אותו הפקיד בידיו של יד ימינו, משה אוחיון. אוואט עבר טיפול רפואי בבית חולים אבל בפתיחת המחצית השנייה לאחר התדרוך בחדר ההלבשה עמד על הקווים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי