בכיר בקריית שמונה הבהיר: "אחמדי לא יהיה חלק מהקבוצה"

ואלון אחמדי
ואלון אחמדי | דני מרון

האלבני מעוניין לעזוב, אך בקבוצה הצפונית דורשים ממנו פיצוי בתמורה. אדני צפוי לשוב להרכב נגד הפועל חיפה (ראשון ב-19:30), רואיז וסמואל בראון עשויים לקבל מנוחה

(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות רצופים, קריית שמונה תעלה מחר (ראשון ב-19:30) לכר הדשא בסמי עופר במטרה לנצח את הפועל חיפה ולהבטיח את המקום בחצי גמר גביע הטוטו. למרות שביעות הרצות מהתוצאות, המאמן מסאי דגו שומר על דריכות בקרב השחקנים. "אנו שואפים לנצח בכל משחק, אך בעיקר להמשיך להתקדם ולהשתפר", אמר.

מבחינה מקצועית, דגו ימשיך עם הרוטציה כאשר חלק מהשחקנים שלא פתחו נגד מכבי נתניה נתניה יחזור להרכב וביניהם ג'יימס אדני, שפתח את העונה בצורה מרשימה ונראה כמו בינגו נוסף של הבעלים איזי שרצקי. מי שככל הנראה ינוחו ולא יהיו בסגל הם צמד הקשרים ג'ון רואיז וסמואל בראון שנפצעו במשחק הראשון נגד הפועל חדרה.

מי שבוודאות לא ייכלל בסגל, כמו גם בשני המשחקים הראשונים במפעל, הוא אחמדי. האלבני, שהצטרף אשתקד והצטיין עד שנפצע, הודיע לראשי המועדון שהוא אינו מעוניין להישאר. בקריית שמונה דורשים מהקשר פיצוי בתמורה לעזיבה ובכיר במועדון הבהיר: "ואלון לא יהיה חלק מקבוצה שלנו בעונה הקרובה".

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, יובל לוין, עידן נחמיאס, מרקוס דיניז, אורי מגבו, וובה בראון, עומר לקאו, שי גולן, איסמעיל ריאן (מוחמד שכר), ג'יימס אדני, קיליאן שרידן.


ואלון אחמדי. לא רוצה להישאר בקריית שמונה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי