בהפועל חיפה מרוצים: "יש לנו בסיס טוב שעוד יתחבר"

חיים סילבס
חיים סילבס | אודי ציטיאט

במועדון אהבו את יכולתם של השחקנים במחצית הראשונה ומחכים לחיזוק. פרנסיסקו ג'וניור ינחת במהלך היום, חיים סילבס על גבריאל תמאש: "הוא אכזב בהתנהגות שלו ומיצה את עצמו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אופטימיות רבה שררה בהפועל חיפה לאחר הניצחון הראשון של העונה בו הביסה קבוצתו של חיים סילבס 1:4 את קריית שמונה. המארחת שהגיעה למשחק הזה בהרכב חסר ללא הקשרים קווין טאפוקו המורחק וגל אראל, הציגה מחצית ראשונה מושלמת עם ארבעה שערים.

"יש לנו בסיס טוב שעוד צריך להתחבר", אמרו במועדון והחמיאו לסילבס: "הוא הגיע מאוד ממוקד לגבי שחקני הרכש וזה נראה טוב". בין השאר במועדון הציגו לפני המשחק את החלוץ אמרי וולשמן שצפוי להצטרף לאימונים ובמהלך היום צפוי לנחות גם הקשר פרנסיסקו דה סילבה שיעבור בדיקות רפואיות ויחתום רשמית בקבוצה.

במועדון מאמינים כי צירוף של שחקן זר נוסף בעמדת הבלם על חשבונו של גבריאל תמאש תסגור את הסגל. במועדון הופתעו אתמול מקבלת צו עיקול מעורך דינו של הבלם הרומני, איתן סטולר, שייצג את השחקן בפרשת נהיגה בשיכרות. סטולר שמיוצג על ידי עו"ד שאולי כהן ביקש לעקל את המעבר של השחקן לקבוצה הרומנית אסטרה ג'ורג'יו עד שתמאש לא ישלם את חובו שעומד על כ-62 אלף שקלים.


"יש במועדון בסיס טוב". כובש הצמד נס זמיר (מאור אלקסלסי)

"אנחנו כבר רוצים לסיים את הסאגה הזאת ולהשאיר את תמאש בדפי ההיסטוריה שלנו", אמרו בחיפה. גם המאמן חיים סילבס התייחס לפרשת תמאש ואמר: "בניתי עליו המון ומה שעשה בהפועל חיפה הוא השאיר חותם ענק. היינו ביחסים וחשבתי אפשר לבנות איתו. הוא אכזב בהתנהגות שלו והוא מיצה את עצמו בהפועל חיפה ומאחלים לו בהפועל חיפה. הפועל חיפה תהיה הרבה אחריי ואחרי כל שחקן כי המועדון מעל הכל".

במועדון החמיאו אתמול לכל שחקני הקבוצה וביניהם גם הקשר אלמוג בוזגלו שפתח לראשונה מאז הפציעה מתחילת העונה שעברה. בוזגלו היה נרגש בסיום ואמר: "אני שמח שסגרתי מעגל עם שער. זה היה מאוד מרגש לכבוש מול הקהל הביתי, הייתה לכלוכית קטנה ואני שמח שדווקא ברגל שנותחתי ובסיבוב נכנס הגול".

מי שטרם כבש בשורות חיפה הוא עדן בן בסט אבל סילבס הביע תמיכה בכוכב: "אני מת על עדן בן בסט. אני חושב שהוא ווינר באופי שלו ומי שמצפה שיקרע רשתות באוגוסט אז לא מבין כלום. הוא מנהיג שלנו מעוד כמה מנהיגים גם על המגרש וגם בחדר ההלבשה. הוא אחד הקפטנים שלנו ויהיה ברוטציה, אני מקווה בשבילו שהוא לא מתעסק בזה".


חיים סילבס מרוצה מעדן בן בסט (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי