רעננה לא תתחזק לקראת פתיחת העונה, מחמאות לידין

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

בקבוצה התאכזבו לאחר התיקו נגד נס ציונה שהוביל להדחה מגביע הטוטו, אך הבהירו: "ממתינים לחזרתם של בן בנימין וירדן כהן, יהיו כשירים למחזור הפתיחה". עדי נמני לא ישחק נגד מ.ס אשדוד. איתי קצב חתם ל-5 עונות

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)
אכזבה גדולה בהפועל רעננה לאחר התיקו 0:0 נגד העולה החדשה סקציה נס ציונה אתמול (שלישי), שהוביל לאובדן הסיכויים לסיים במקום הראשון בבית ולהעפיל לחצי גמר גביע הטוטו. ביום שני תארח הקבוצה של מנחם קורצקי את מ.ס אשדוד באצטדיון רמת גן במאבק על המקום השני בבית ומשחקי הדירוג. בקבוצה ממתינים לפתיחת אצטדיון בלומפילד המחודש, מה שיאפשר להם לשוב לקיים את משחקי הבית באצטדיון בנתניה לאחר שמכבי תל אביב תעזוב, ולא באצטדיון רמת גן.


נכון לעכשיו, על אף הקשיים, במועדון לא מתכננים לצרף שחקנים נוספים והסגל לקראת העונה הבאה סגור. גורם במועדון: "אנחנו ממתינים לחזרתם לכשירות של בן בנימין וירדן כהן. הם יהיו כשירים למחזור הפתיחה. משחקי גביע הטוטו הם הכנה טובה לליגה. העומס אפשר לנו לחלק את הדקות לכל שחקני הסגל. כולם קיבלו הזדמנויות". אביחי ידין זכה לשבחים על יכולתו. הקפטן עדי נמני שספג כרטיס אדום לא ישחק נגד מ.ס אשדוד.




הנושא שהפך אתמול למרכזי בקבוצה – הרחקתם של המאמנים מנחם קורצקי וגל כהן לפי החוקה החדשה. במועדון הבינו כי בעונה הקרובה יהיו במשחקי העונה הקרובה שופטי VAR וכל מחאה או הערה מכיוון הספסל תגרור עונשים כמו שליפת כרטיסים צהובים ואדומים.



בן בנימין. יהיה כשיר למחזור הפתיחה (דני מרון)


מנחם קורצקי כעס: " אותי כמאמן הכי קל להרחיק. ברור שהשופט היה צריך לשרוק פנדל. הקוון הטעה אותו. נראה מה יהיה עם ההרחקה. בכל מקרה, אנחנו עם הפנים קדימה לקראת המשחקים הבאים ופתיחת הליגה".


בינתיים, ברעננה ממשיכים במסורת של העלאת הכשרונות ממחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת. המועדון הודיע היום (רביעי) על החתמתו של הקשר איתי קצב (19) לחמש עונות. בנוסף הוחתם גם גולן בני. השניים מצטרפים לתשעה בוגרי מחלקת הנוער שנמצאים בסגל הקבוצה הבוגרת.

 





איתי קצב (הפועל רעננה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי