מאור בוזגלו מונה לקפטן הפועל ת"א, ניר לקס יחליפו

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

שחקן הרכש הנוצץ של האדומים חליף את דגני שהודח מהתפקיד. החלוץ ולסקאנו ינחת בשלישי-רביעי כדי לחתום. בקבוצה רוצים להציגו במשחק פתיחת הליגה נגד מכבי נתניה. הערב: אביטן מחפש ניצחון בכורה נגד נס ציונה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תשחק הערב נגד העולה החדשה סקציה נס ציונה באצטדיון המושבה (משחק חוץ) במטרה להשיג ניצחון בכורה בעידן ניסו אביטן לאחר שהפסידה בכל שלושת משחקיה הקודמים בגביע הטוטו.

המאמן מינה את הקשר מאור בוזגלו, שהצטרף לאדומים הקיץ כשחקן הרכש הבכיר ביותר, כקפטן ראשון, והקפטן השני יהיה הקשר ניר לקס שגדל במועדון, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, במקומו של אוראל דגני שהודח מהתפקיד בשבוע שעבר. עומר דמארי שחזר לקבוצה אתמול לא יהיה אחד מהקפטנים.

החלוץ הארגנטינאי חואן אדוארדו לסקאנו, שסיכם אתמול (ראשון) במועדון לעונה אחת יחד עם אופצייה לעונה נוספת, ינחת במתחם חודרוב מחר או מחרתיים במטרה לעבור בדיקות רפואיות ולהתרשם מהמועדון לפני החתימה הרשמית. במועדון מאמינים כי יוכלו להציג את החלוץ במשחק פתיחת הליגה באצטדיון בלומפילד נגד מכבי נתניה ביום שבת הבא.


ניר לקס. גם שחקן הבית הצעיר זכה לכבוד (דני מרון)

במקביל, האדומים ממשיכים לפעול מול קבוצת סונג נאם מוייטנאם כדי להקדים את הצטרפותו של החלוץ מייקל אולהה בתמורה לפיצוי כספי. נכון לעכשיו החלוץ עתיד להצטרף רק בינואר 2020 אך במועדון בטוחים שיימצאו פתרון בתוך שבועיים. במתחם חודרוב רוצים לצרף גם את שיר צדק אך כרגע אין התקדמות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי