מיכאל אוחנה קרע את הרצועה הצולבת: "אחזור חזק וטוב יותר"

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

הקשר גמר את העונה בעקבות הפציעה בברך נגד ב"ש: "האהבה לכדורגל נתנה לי הכל, שום דבר לא יעצור אותי". הבעלים משה חוגג ליווה אותו: "זה שובר לב, אבל אנחנו לצידך לאורך כל תקופת השיקום ויודעים שתצא חזק"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים העפילה אתמול (ראשון) לגמר גביע הטוטו לאחר ניצחון גדול 1:3 על הפועל באר שבע, אך בבירה לא מצאו זמן לחגיגות ובעיקר הם טרודים מהבשורה הקשה שהתקבלה הבוקר: מיכאל אוחנה סובל מקרע ברצועה הצולבת בברך וייעדר תקופה ארוכה, ככל הנראה גמר את העונה.


הבעלים משה חוגג, שליווה את אוחנה שוחח עם מיכאל לאחר תוצאות הבדיקה, עודד אותו ואמר לו: "זה שובר לב, אבל אנחנו כאן לצידך לאורך כל תקופת השיקום, בכל מה שתצטרך. אנחנו מחכים לך ויודעים שתצא מזה חזק. הבריאות שלך היא החשובה כרגע, ותתמקד בה".


בפוסט שפרסם אוחנה זמן קצר לאחר פרסום תוצאות בדיקת ה-MRI הוא כתב בין השאר: "כל חיי הדבר שהכי אהבתי זה הכדורגל. האהבה למשחק נתנה לי הכל בחיים ושום דבר לא יעצור אותי מלחזור חזק וטוב יותר".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"אין הקב"ה מעמיד אדם בנסיון שלא יוכל לעמוד בו" כל חיי הדבר שהכי אהבתי בחיים שלי זה הכדורגל. האהבה למשחק הזה נתנה לי הכל בחיים שלי ושום דבר לא יעצור אותי מלחזור חזק וטוב יותר . אני רוצה להודות באמת מכל הלב לכולכם על התמיכה והאהבה הבלתי ניתנת להסבר !!! פשוט תודה רק מחכה לדרוך שוב על הדשא מודה אני לפניך מלך חי וקיים לעד !!! תודה על הכל, תמיד

A post shared by Michael Ohana (@michaelohana11) on



רוני לוי אמר לאחר שקיבל את תוצאות בדיקת ה-MRI של הקשר: "כואב הלב לראות שחקן שהשקיע כל כך הרבה בניסיון לחזור למגרש, ובסופו של דבר סובל מחוסר מזל שכזה. מיכאל הוא שחקן מקצוען, נשמה אדירה ודמות חיובית בכל סביבה בה הוא נמצא. אני בטוח שהוא יתגבר גם על המכשול הזה ויצליח בשיקום שמחכה לו. אנחנו כמובן נלווה אותו בכל דבר שהוא יצטרך והוא ממשיך להיות חלק בלתי נפרד מאיתנו כקבוצה".


כידוע, אוחנה היה הרכש היקר והנוצץ של הקיץ, שיועד להוביל את הקבוצה העונה, אך הוא סובב את הברך ובילה אתמול בבית החולים שערי צדק כדי לשלול פגיעה חמורה באמצעות בדיקת MRI – מה שלצערם של הצהובים שחורים הסתיים בבשורה הקשה מכל מבחינתם, בוודאי אם הקשר לא יוכל לשוב לשחק העונה.



הכוכב הגדול של בית"ר ירושלים שוב קיבל בשורה מרה. אוחנה (דני מרון)


"זה רגע שבו יורד לך מסך שחור מול העיניים. בלעדי אוחנה, העונה הזאת לא תראה אותו דבר", סיפר גורם במועדון שעוד אתמול חשש מקרע ברצועה. אוחנה עצמו הוריד מעט את מד הלחץ ברגע שהודיע כי הוא הצליח לדרוך על כף הרגל ללא בעיה, זאת לא לפני שמשה חוגג ירד בעצמו לחדר ההלבשה כדי להבין במה מדובר. כששמע שלא מדובר באותה ברך בה נפצע בעבר, הבעלים נרגע מעט, אך ליווה אותו לאורך כל הלילה. 


ובחזרה ל-90 הדקות בטדי: עוד לפני ההרחקה של אור זהבי, היה בקבוצה מי שהעביר ביקורת על ההתנהלות של חלק מהשחקנים. פרדי פלומיין ספג כרטיס צהוב אחרי עבירה מכוערת ומהספסל נשמעו קריאות להוריד את מדד האגרסיביות, כדי שלא לספוג כרטיס אדום לקראת המפגש המסקרן יותר ביום ראשון הקרוב, חשש שהתברר כמדויק לאחר הרחקת זהבי. פלומיין זכה לביקורת גם על הכדרור המיותר בחלק הקדמי.



שחקני בית"ר ירושלים חוגגים ניצחון גדול (דני מרון)


בעקבות ההרחקה של זהבי, למאמן רוני לוי, שעלה אתמול לגמר גביע הטוטו בו זכה פעמיים ב-2005/6 וב-2007/8, יש בעיה גדולה לקראת המשחק הקרוב. טל בן חיים עדיין אינו כשיר לפתוח בהרכב וכרגע ייתכן שאנטואן קונטה ואופיר קריאף יפתחו במרכז ההגנה. "זה בדיוק מה שבאר שבע רצתה, וחלק מהשחקנים שלנו נגררו לזה. חבל מאוד. יהיה קשה מאוד לשחק בלי בלמים", אמרו בקבוצה. לוי ובניון רוצים בלם זר, אבל אם לא ימצאו שחקן ברמה גבוהה מאוד ביחס למה שיש היום בקבוצה, הם עשויים לסגור עם אוראל דגני. חוגג מציע 700 אלף שקל, בעוד שהפועל תל אביב דורשת סכום כפול.


שלום אדרי היה גיבור המשחק אתמול. לאחר שער עד בקריירה סבל מ עליות וירידות רבות ואחרי שכבר היה עמוק עם הראש בליגות המשנה, ההמלצה של יוסי בניון להביא אותו לקבוצה השתלמה ובגדול. אדרי הוא בנו של כוכב העבר של מכבי נתניה, יוסי קרלוס אדרי. "בדיעבד, הפציעה של אוחנה הפכה לערב הגדול שלו. מרגע שהוא נכנס הוא היה 'חם'", אמרו בקבוצה.


ביום חמישי הקרוב, יוסי בניון יישב לצד רוני לוי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. השניים יתייחסו למהפך שביצעו בסגל בקיץ וגם למטרות של הקבוצה לקראת העונה הקרובה. במועדון ממשיכים להחמיא לשניים על העבודה המשותפת ועל הצורה בה הקבוצה נראית על המגרש.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פציעה שוברת לב

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



בנושא אחר: במשטרת ירושלים הודיעו כי אוהדי באר שבע השליכו בקבוקים ואבוקה ידנית מהאוטובוס ורק אחר כך אוהדי בית"ר הגיבו בזריקת אבנים. חמישה חשודים בגירים וקטינים משתי הקבוצות נעצרו. בחיפוש שערכו השוטרים באוטובוס, נתפסו מספר בקבוקי אלכוהול וממצאים נוספים המעלים חשד לשימוש בסמים מסוכנים וכן ממצאים המעידים על שימוש באבוקה הידנית שהושלכה מחלון האוטובוס. בבית"ר אמרו: "הכי קל להראות את הזכוכיות המנופצות מהאוטובוס של אוהדי באר שבע. גם המשטרה סבורה שאוהדי באר שבע הם אלו שהחלו בתקרית". במועדון שמחו לשמוע את קריאות העידוד לעלי מוחמד, שנראה במצב רוח טוב עם הירידה לחדר ההלבשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי