בכר: "יש עם מי לצאת למלחמה", ויטור צפוי לחזור לאימונים

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

הקבוצה מהדרום לא לקחה קשה את ההפסד לבית"ר ירושלים ותחל היום בהכנותיה לפיינורד. הבלם שמתאושש מזעזוע מוח, אמור להיות כשיר. האוטובוס של האוהדים הותקף באבנים, הנהג גדי כרמל יגיע להעיד בביהמ"ש

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

פחות מיממה לאחר ההפסד 3:1 לבית"ר ירושלים בחצי גמר גביע הטוטו, הפועל באר שבע תחל היום (שני) בהכנותיה לקראת המשחק נגד פיינורד ההולנדית ביום חמישי הקרוב בפלייאוף הליגה האירופית. הקבוצה תערוך היום אימון ומחר תמריא להולנד. 

המאמן ברק בכר התייחס להפסד המשני איתו פתח בטדי: "צריכים להתחשב בלוח הזמנים הצפוף שלנו. בכל זאת ההרכב ששיחק היה חזק, החילופים הוסיפנו לנו מחץ. החבר'ה נתנו את המקסימום. עבדנו קשה מאוד כדי להגיע לכאן. הפסדנו ליריבה שהייתה טובה יותר במחצית הראשונה.  גם היום (אתמול) ראיתי דברים טובים. הבאנו הרבה עוצמות ואיכות והיינו קרובים להבקיע. כמובן שיש גם דברים פחות טובים. קשה לעבוד על תיאום כשיש הרבה שחקנים חדשים. זה לא נשברנו זה גם חשוב, יש עם מי לצאת למלחמה".

על פיינורד: "אנחנו כבר חושבים על המשחק הזה. זה יהיה משחק אחר, במדינה אחרת, במפעל אחר. גם להם יש נקודות תורפה אם הם לא ניצחו בשלושת מחזורי הליגה, אך ברור שנצטרך להתעלות. אנחנו לא חושבים כרגע איך נעבור שלב, קודם כל נעבור את יום חמישי".


מיגל ויטור. אמור להיות כשיר  (אודי ציטיאט)

הבלם הפורטוגלי, מיגל ויטור, שמתאושש מזעזוע המוח שספג לפני כשבועיים וחצי מול קייראט במוקדמות הליגה האירופית, צפוי לחזור היום לאימונים ולעמוד לרשותו של בכר בכר, כמו גם הקשר חנן ממן, שהתאושש מהפציעה בקרסול שספג בשבוע שעבר, ואף הספיק לראות דקות ראשונות במשחק רשמי של הקבוצה, כשעלה כמחליף במהלך המשחק אתמול ב"טדי".

אוהדי באר שבע עוד לא נרגעו מהתקרית האלימה שעברו בדרך לאצטדיון טדי, בשעה שהאוטובוס שלהם הותקף באבנים וכתוצאה מכך אחד מחלונות האוטובוס התנפץ. האוהדים דורשים כי במשחק הליגה הקרוב בין הקבוצה שיערך בשבוע הבא בדיוק באותו האצטדיון, הם יזכו ליווי משטרתי כדי למנוע מצב של חיכוך בין מחנות האוהדים.

נהג האוטובוס שהותקף, גדי כרמל, אף קיבל מהשוטרים במקום זימון לבית משפט: "אני הנהג שהסיע את האוהדים. קיבלתי הזמנה לבית משפט בגלל שלא רציתי לעזוב לבד את האוהדים ולברוח בהוראת שוטר את המקום. פגעו בנו אבנים, כל האוטובוס נשבר, במקום להגן עלינו צעקו ואיימו עלינו השוטרים. בגלל שרציתי לצלם את האוטובוס, אמרתי לשוטר חמש דקות אני מזיז שכול האוהדים יכנסו לטדי בשלום. הוא נתן דוח והזמנה לבית משפט".


חלון האוטובוס המנופץ (באדיבות דף 'וסרמיליה')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי